Termin 26 januar 2014! :)

Angelstorm

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen!
Jeg er helt ny her, og vil veldig gjerne følge dere som har termin på samme tid som meg. For meg kom graviditeten som et stort sjokk, da mannen egentlig er steril! Jeg tok en test igår etter å ha ventet på IKM en stund og den var positiv! Måtte ta en til idag for å være på den sikre siden, men den var like positiv! Jeg har ikke noe særlig tegn til graviditeten utenom at jeg er uvanlig trøtt om dagene! Hvilke tegn har dere? Jeg er 5+4 idag:)

Gratulera å velkommen her :) Har også samme termin dato som deg :)
Jeg venter på nr 3 å har ei jente på snart 5 å en gutt på snart 4:) Jeg har forsåvitt aldri hatt nge tegn te at eg har våre gravid udenom at mensen ikke kom,å litt små brekkninger.... Denne gang viste jeg ingentiing... :P D er føst nå jeg har litt brekkninger på dagen,men ellers fin i form... Er 5+4 å ska te UL på mandag :) Gleden er stor men samtidig gruer jeg meg litt oxo... Men satse på d går bra :)

Gratulerer:) Så utrolig gøy med uventet baby i magen:) Du har termin akkurat et år etter min, kanskje du får baby på ettårsdagen til snuppa mi;)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer med Spira!! Jeg har termin 1 januar (eller 3. eller 4. litt forskjellige utregninger).. så er 9 uker i dag!
Jeg har vært kvalm siden uke 6 jeg, brekninger, oppkast, kjempe ømme bryster, trøøøøøtt...

Back
Topp