termin 24.februar

maria_bridge

Blir kjent med forumet
hei er det noen her som kan hjelpe meg? blir snart sprø jeg.. hehe [:D] dere som har termin i begynnelsen av februar kan dere fortelle meg ca når unnfangelsen var? jeg går og tenker på dette hele tida, at jeg hadde eggløsning rundt 12-16 mai burde ikke jeg være nærmere 13 uker på vei da? å ikke litt over 10 uker.. siden legen/gynokologen tar med første dag i siste menstruasjon når han skal finne ut hvor langt en er på vei... [:)]

Hei, jeg hadde EL rundt 14.-16. mai. Det gir termin rundt 6.-8. mai. Min lege ga meg terminen 1. januar, men det var fordi han regnet ut fra en syklus på 28 dager. Min syklus ligger på rundt 35 dager. Jeg venter uansett til UL 1. september med å 'spikre' terminen. Jeg er etter min egen beregning drøyt 13 uker på vei. Tickeren min er litt ute å kjøre tror jeg [:D]

men hvordan kunne han regne fram at du skulle ha ungen så tidlig som i januar? jeg har ikke helt skjønt det syklusgreiene jeg d [:D] men tror min er rundt 30 om jeg forstår rett.. det jeg ikke kan få til å forstå er hvordan jeg kan ha blitt gravid i begynnelsen av juni når jeg hadde eggløsning rundt 15. mai.. huff.. for ungen er helt klart mindre enn den sku vært om den ble unnfanget i mai. da sku jeg vært ca 13 uker på vei.. [:)] klemmer

Hei..

Etter det jeg har lest og blitt fortalt, ville jeg trodd at du var 13 uker på vei nå ja..
Det kan være litt frustrerende når terminen ikke stemmer overens med det du mener selv..
Jeg er gravid med min andre nå, og denne gangen ble Ultralyd terminen 12 dager før terminen jeg og legen min fant ut av. Sist ble UL termin 15 dager etter det jeg trodde. [>:]
Du kan si jeg har vært en del frustrert!
Som regel er ultralyd terminen riktig, så vent på den du..
Og uansett kommer knøttet når han/hun er klar for det selv!! [:D]

Jeg hadde eggløsning rundt 11.-12. mai og har termin rundt 4. feb iflg UL og terminkalkulatoren på Babyverden, rundt 14. feb iflg lege. Blir morro og se hvilken dato jordmor tror er meste aktuell når jeg skal dit da de ikke klarer å bli enige... [:D]

Ooops! 1. FEBRUAR mente jeg selvfølgelig![;)] Om du bruker terminkalkulatoren her på babyverden, vil du få en liste med 'viktige' datoer gjennom svangerskapet. Det eneste du trenger vite er siste menstruasjons første dag (altså start på siste blødning), og hvor lang syklus du har (dager mellom starten på menstruasjonene). [:)]

[:)] ja jeg har vært til ultralyd å.. han satte terminen til 24. februar og sa at jeg var 9 uker og 4 dager på vei ca.. det var den 26.juli.. ifølge terminkalkulatoren beregnet ut fra første blødningsdag i siste mens ska jeg være ca 13 uker på vei, men beregner jeg ut fra termin dato jeg har fått ble jeg gravid ca 1-3. juni og ikke rundt 15. mai som jeg trodde var da jeg hadde eggløsning. jeg er da bare 10 uker og 5 dager på vei nå.. skjønner ikke no [:@] hehe..

hehe du klarte det tilslutt [;)] heiheiheihei j20gravid [:D] hvordan går det?

jeg må dra jeg nå. thomas vill hjem serru.men jeg sender deg mld senere.takk for hjelpa da maria[;)]

forresten hvis du vil ha sånn kalender jeg har her.. kalles ticker kan du bare trykke på min, så kommer du innpå der. så følger du instruksjonen der. når du har lagd din ticker marker du den midterste firkanten hvor det står kodene du trenger og trykker kopier, så går du på profilen din og trykker på der det står min signatur og tar lim inn. så kommer kodene der. pass på at du velger vis signatur da. så tar du ok etterrpå så sakl du å ha fått ticker.. er ikke sikkert du forstår hva jeg mener nå da, tok litt tid før jeg klarte det. klemmer [:D]

oki vi snakkes seinere.. [;)] bye bye

Back
Topp