Termin 17.mai

Nei, nå kalte jeg denne tråden «termin 17.mai» eller? Haha...Første gang på forumet
 
Etter min beregning har jeg termin 16.mai,men legen min mener 17.mai. Var på 1. Svangerskapskontroll idag :Heartpink
Skal på tul i neste uke så spent på hvilken termin som bli da.
 
Etter min beregning har jeg termin 16.mai,men legen min mener 17.mai. Var på 1. Svangerskapskontroll idag :Heartpink
Skal på tul i neste uke så spent på hvilken termin som bli da.

Så spennende :) Har ikke vært på kontroll enda jeg, men bestilt ultralyd 7.nov..
 
Ja jeg tror jeg har termin i mai, men litt usikker. Får vite det mer sikkert på neste ultralyd hvor mange uker jeg er på vei:rolleyes:
 
Hatt termin 16 mai, men mine begge gutter kom 1 og 3 uker tidligere ☺️
 
Jeg håper iallefall at jeg ikke går over termin... Det er så forferdelig frustrerende:wacky:
 
:Heartblue:Heartpink:Heartblue
Oj...!:joyful: Det er veldig spesielt og morsomt...
Alle mine er født på mandager, men det er jo absolutt ikke spesielt i forhold til det, hehe..
Det som er litt spesielt for min del er at det blir akkurat 20år mellom eldste og yngste
Ja, jeg vet jeg er mye eldre enn dere:wacky:
 
:Heartblue:Heartpink:Heartblue
Oj...!:joyful: Det er veldig spesielt og morsomt...
Alle mine er født på mandager, men det er jo absolutt ikke spesielt i forhold til det, hehe..
Det som er litt spesielt for min del er at det blir akkurat 20år mellom eldste og yngste
Ja, jeg vet jeg er mye eldre enn dere:wacky:
Så kult det er 21 år mellom meg og lillesøstera mi hun er 3 år eldre enn min sønn... du er ikke alene da. gratulerer med babyen i magen❤️
 
Takk;) Hyggelig å høre.. Har jo på følelsen at alle er SÅ mye yngre enn meg her.. Jeg er «bare» 37, men innser at jeg kan bli både mamma og bestemor før 40, hehe :)
 
Takk;) Hyggelig å høre.. Har jo på følelsen at alle er SÅ mye yngre enn meg her.. Jeg er «bare» 37, men innser at jeg kan bli både mamma og bestemor før 40, hehe :)
Jeg er 37 jeg også:) Får bare 11 år mellom eldste og yngste riktignok. Startet litt senere enn deg:)
 
:love2 Ahhh så koselig at det er flere av oss modne mammaer her:D Jeg var veldig tidlig ute ja.. Merker faktisk at jeg er mer klar for å bli mamma nå, på en litt uforklarlig måte.. Har en annen ro i meg :Heartpink
 
:Heartblue:Heartpink:Heartblue
Oj...!:joyful: Det er veldig spesielt og morsomt...
Alle mine er født på mandager, men det er jo absolutt ikke spesielt i forhold til det, hehe..
Det som er litt spesielt for min del er at det blir akkurat 20år mellom eldste og yngste
Ja, jeg vet jeg er mye eldre enn dere:wacky:

Min mamma og pappa har bursdag 6 april og 6 august, jeg og min mann har 19 mars og 19 mai og guttene 12 mars og 12 oktober :hilarious:
 
:joyful: Haha, så gøy, og veldig snodig tilfeldighet..! Håpe knerten kommer 12.mai da:happy:
 
Jeg, mamma og lillesøsteren min har 29nov, juni og april.
Brødrene mine har 15 OKT og 15 august.
Min andre lillesøster har 23 mai og min sønn har 23 juli.
 
Back
Topp