Hei, noen flere med termin i mai her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter min beregning har jeg termin 16.mai,men legen min mener 17.mai. Var på 1. Svangerskapskontroll idag
Skal på tul i neste uke så spent på hvilken termin som bli da.
Tipper termin blir flyttet etter ultralyden da men.. Fin datoJeg har etter egne beregninger termin 17. Mai faktisk
Ja blir spennende å se nårtid fødsel blir håper litt på at det blir litt før 17.maiSå spennende Har ikke vært på kontroll enda jeg, men bestilt ultralyd 7.nov..
Hatt termin 16 mai, men mine begge gutter kom 1 og 3 uker tidligere
Jeg håper denne kommer ut 12 mai for da er alle mine 3 barn født den 12 12 mars, 12 mai og 12 oktoberJeg har tre gutter, og alle kom på overtid, haha
Tenker ikke så mye på det nå... viktigste er å komme seg forbi uke 12, og videre
Så kult det er 21 år mellom meg og lillesøstera mi hun er 3 år eldre enn min sønn... du er ikke alene da. gratulerer med babyen i magen
Oj...! Det er veldig spesielt og morsomt...
Alle mine er født på mandager, men det er jo absolutt ikke spesielt i forhold til det, hehe..
Det som er litt spesielt for min del er at det blir akkurat 20år mellom eldste og yngste
Ja, jeg vet jeg er mye eldre enn dere
Jeg er 37 jeg også Får bare 11 år mellom eldste og yngste riktignok. Startet litt senere enn degTakk Hyggelig å høre.. Har jo på følelsen at alle er SÅ mye yngre enn meg her.. Jeg er «bare» 37, men innser at jeg kan bli både mamma og bestemor før 40, hehe
Oj...! Det er veldig spesielt og morsomt...
Alle mine er født på mandager, men det er jo absolutt ikke spesielt i forhold til det, hehe..
Det som er litt spesielt for min del er at det blir akkurat 20år mellom eldste og yngste
Ja, jeg vet jeg er mye eldre enn dere