termin 15 september?

termin den 9 september er nå snart 22 uker på vei og formen er fin hva med deg da?
 
jeg er inne i 21 uka, og føler meg helt i superform! :D sliter kun litt med bekkenet, men det er veldig vanlig har jeg fått høre.. :) Kjenner den vesle sparker veldig mye nå, og det er en deilig følelse! :) du da, er den lille veldig aktiv? :D
 
heisann... [;)]
gratulerer da..[:)]
gleder meg til å se deg igjen...
simo salge er den 25 juni. [:D]
hilsen lena
 
Heeei Lenavennen!

Snakket med samboeren angående 25 juni, det var greit for han, han skulle se om han hadde fri, og evt skaffe seg fri.. det MÅ han bare! Håper bare jeg har fått engangsstønaden da.. :D

Gleder meg masse til å se dere!
 
det er bra de...vi får bare krysse fingrene for at du får da....det er jo ikke så ofte man kommer over slike tilbud da.....
gleder meg masse...ser frem til de ja...
gla i deg...[;)]
 
Håper dem kommer da ja, for det koster jo seff ;)) da er det greit å slå til mens dem har tilbudet! :D
Glad i deg og snuppa! [:)]
 
Heia!
Jeg er ny her på disse sidene, men har fulgt litt med likevel...
Jeg har også ultralydtermin den 15.sept. Min naegeltermin var 26.aug, så jeg ble altså forskjøvet nesten 3 uker (noe som er vanskelig å skjønne.....)
Har en gutt som heter Greger, født i okt-02, og nå venter vi ei lita pie. Det er ihvertfall det jordmor/gynlege sa. Gler oss veldig alle tre!
 
Back
Topp