Termin 15. oktober

Victoriasmamma

Andre møte med forumet
Er det flere her som har termin 15. oktober? Venter første barn, og syns dette er skikkelig spennende [:)] . Hadde vært moro å høre hva andre som er like langt på vei tenker og føler om det å være gravid. Og alle andre selvfølgelig [:)] .

hei, og velkommen hit[:D]
jeg venter mitt første barn 4 okt. jeg synes det er både kjekt å spennende, vet liksom ikke helt hvordan det blir å ha en liten, men jeg bare gleder meg kjempemasse[:)][:D] det eneste jeg ikke gleder meg til er selve fødselen, men det er vel kansje litt normalt, spes. når man ikke helt vet hva man går til[:)]

Velkommen.
Vi venter vårt første barn, men har termin noe før deg, 3 okt.
Jeg synes det er herlig å være gravid - eneste måten jeg merker jeg er gravid er at magen vokser ....og puppene. Ellers så har jeg det utrolig fint. Koser meg med å få tak i det jeg trenger til babyen kommer.
Skal bli en spennende og ny tilværelse [:)]

Hei og velkommen inn hit[:D] Jeg har fått satt termin til 15 oktober [:)]Dette er første bebissen vår og vi er veldig spent på hvordan ting blir etter lille tulla vår kommer,har egentlig hatt et greit svangerskap frem til får 1,5 mnd siden..Men men så lenge lillemor har det fint så får jeg heller ta støyten [:)]

hei og velkommen!
Jeg venter min andre og har termin den 12.okt.
Har vært mer sliten i det siste. Gleder meg til babyen kommer ut [:D].

Hei og velkommen hit[:)]
Jeg venter mitt første barn,og har termin 13.10[:)]

Velkommen og gratulerer! [:D]
Jeg venter mine TO FØRSTE med termin 14. oktober, men er ganske overbevist om at de kommer før tiden! [:)]

hei og velkommen[;)] venter mitt andre barn den 18 oktober så vi e jo ca like langt da[:)] veit du ka du venta da? d e skikkeli spennende å skulle bli mamma for første gang, og andre gang forsåvidt[:)] gratulere med babyen i magen[:)]

hei og velkommen hit[:)] Vi venter vårt første barn, en gutt 10.oktober. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke liker noe særlig å være gravid pga alle plagene som bekken,kvalme, trøtthet, ikke kunne trene osv osv.. Men synes det er fantastisk med den spenningen og forventningene vi har til gutten vår.

Gruer meg faktisk ingenting til fødsel,gleder meg ensten bare mer.. Aner jo ikke hva jeg går til[;)]

Hei og velkommen hit.
Har termin 2 Oktober eg. Og det er vårt første barn.
Bor på Askøy utenfor Bergen og er 24 år.
Fortell litt om deg selv da [:D]

hei og velkommen hit, jeg vente vårt første barn 09 oktober.
ser fram til han eller hun kommer. hvordan ser dokken ut er dere stor, mangen har spørt meg om terminen min og mangen trudde at eg hadde termin nå i august[:)]

?

ORIGINAL: ghtw

hei og velkommen hit, jeg vente vårt første barn 09 oktober.
ser fram til han eller hun kommer. hvordan ser dokken ut er dere stor, mangen har spørt meg om terminen min og mangen trudde at eg hadde termin nå i august[:)]

?

Noen sier til meg: Oi, så stor du er. Er jo lenge til Oktober.
Mens i går var det ei som sa: Er han normal han der inni, du har så liten mage.
Så alt er forskjellig [:D]

Hei og velkommen [:)] Jeg venter mitt første barn , ei jente den 31 Oktober [;)]
Gleder meg til fødsel å hååååper jeg slipper keisersnitt....!!
Hvor kommer du fra? Håper du har et bra svangerskap[:D]

[:)] Hei hei og velkommen!
Har termin 11 oktober og venter ei jente!
Har hatt et OK svangerskap men har vært en del bekymra da jeg er slik av natur..men det går meget bedre!Magen vokser og jeg er glad glad glad!Synes det er så trivelig inne på forumet her,det er så masse flotte damer her inn e og alle er positive!Har ikke vært kjempeaktiv i sommer da jeg har vært hjemmefra i snart 5 uker,men kommer sterkere tilbake da jeg er heimen igjen[:)]
Første barnet her :)

venter mitt første barn men har termin den 21 da noen dager etterpå, synes å dt er veldig spennede men er oxo veldig skummelt[:)]

Velkommen hit!
Eg og har termin den 15 oktober og venter jente nr 2[:)]
Sist svangerskap følte eg meg fryktelig frisk og rask, denne gangen er eg desverre plaget med bekkenløsning, ikke noe gøy[:@]

ORIGINAL: happyhappymamma

hei, og velkommen hit[:D]
jeg venter mitt første barn 4 okt. jeg synes det er både kjekt å spennende, vet liksom ikke helt hvordan det blir å ha en liten, men jeg bare gleder meg kjempemasse[:)][:D] det eneste jeg ikke gleder meg til er selve fødselen, men det er vel kansje litt normalt, spes. når man ikke helt vet hva man går til[:)]

kan ikke annet enn å sign. denne...som om jeg skulle skrevet det selv[;)][:D] (og jeg har også termin 4.oktober[:D])

Hei, og velkommen[:D]
Jeg har termin 14 okt, så da er vi ganske likt... Dette er vårt første barn, og vi vet ikke hva det er enda! Så veldig spent på det. Ellers så har svangerskapet så langt vært tungt, bekkenløsning som gjør at jeg nesten ikke klarer gå...
Hvor skal du føde da?

Tusen takk for så mange hyggelige velkomsthilsener fra dere [:)]. Må nesten bare prøve å svare alle på en gang, ihvertfall så godt jeg kan hehe [:)]. Og så svare en og en siden [:)].

Jeg er 26 år og kommer fra Bodø (blir dessverre litt langt å reise for å være med på treffet nå på lørdag, skulle gjerne gjort det ja [:)]). Er gift, og vi venter som sagt vårt første felles barn. Og det blir ei jente [:)]. Gleder meg sånn til å se henne atte [:)]. Driver å pusser opp så det skal bli fint til hun kommer, men jammen er det slitsomt så jeg tror min bedre halvdel får overta litt mer nå hehe. For tiden går jeg rundt og greier ikke å bestemme meg for navn, det er jo så mange å velge mellom. Så forslag mottas med takk [:)].

Back
Topp