Termin 15. oktober

Jeanie

Første møte med forumet
Hei på dere!
Jeg lister meg inn her. Formen begynner nå å bli veldig bra! Deilig! Jeg har ikke merket noe til den lille som bor i magen ennå, men jeg venter spent!
Håper dere andre også koser dere med spiren i magen.

Klem J
 
Heisann

Velkommen, vi har termin 8 oktober (på min bursdag) for å pressisere det èn gang til.... merket for noen uker siden litt "leamus" i magen og nå kan jeg tydelig kjenne forskjellen mellom ev. luft eller at min lille gjør seg bemerket. Det er en deilig følelse- Dette er jo min nr. 2 og noen mener at det ofte kan kjennes tidligere med nr 2 da du vet hvordan det kjennes ut og kanskje er litt mer obs, vet ikke jeg, men deilig er det. Skal på ultralyd om 2 uker, litt sent, da er jeg jo neste 20 uker, men sånn går det når man skal stå på krava og søker seg til andre sykehus enn hvor man sogner til, det er helt ok, kjenner bare at jeg får litt lengre tid å grue meg på....ja, faktisk så gruer jeg meg denne gangen, vet ikke helt hvorfor jeg er blitt så pessimist, men klarer liksom ikke å fatte at jeg kan være like heldig denne andre ganger også, er veldig redd for at noe skal være galt. Men men, velkomment er han/hun uansett.[;)]
 
Heisann!!! Bra å se at noen begynner å komme i form, det gjør ikke jeg..
Jeg venter også spent på livstegn! Hvor langt var du på vei når du kjente det Jamas28?
 
Back
Topp