Termin 1 mai.. Flyttedato 1 mai...

Den er tricky. .... Her har jeg "bare" termin 24. Og en eksamen 18. mai og en 9. juni :P Og førstemann kom 14 dager før termin ;)

Vi flyttet en uke før fødselen med førstemann. Det gikk, utrolig nok, helt fint. Utrolig hva man får til, men vi brukte fem tusen på flyttebyrå for å få hjelp til de største tingene. Lykke til!!

Vi flytter 2.mai, og jeg har termin 26.mai. Kjenner det gir meg angst. Skjønner ikke hvordan du evt. holder roen i deres tilfelle... :P

Vedder for at det er flere i familien/vennekretsen som stiller opp! Lag masse vaffelrøre!! ;)

Gratulerer :) lei flyttebyrå og bruk familie om du kan. Server pølser, brus og vafler :)

Hentepizza fra Peppes elns er også veldig populært i forbindelse med flytting

En kjempefamilie som stiller opp, samt gode venner. Leier nok en lite. Lastebil, også blir det dugnad. Av en eller anna grunn ofrer jeg ikke stresset en tanke!
Mer bekymret for hvem som skal få meg til sykehuset når fødsel Starter ;) (Mannen kjører ikke bil, og familie. Bor ikke i nærheten)
Flytta mange ganger, så kanskje derfor jrg er så rolig;)
*rutinert*

En kjempefamilie som stiller opp, samt gode venner. Leier nok en lite. Lastebil, også blir det dugnad. Av en eller anna grunn ofrer jeg ikke stresset en tanke!
Mer bekymret for hvem som skal få meg til sykehuset når fødsel Starter ;) (Mannen kjører ikke bil, og familie. Bor ikke i nærheten)
Flytta mange ganger, så kanskje derfor jrg er så rolig;)
*rutinert*
Du får vente med å flytte sofaen til helt til sist. Dersom fødselen starter så får de legge sofaen bak i lastebilen, og deg oppi, og kjøre avgårde til sykehuset :D

Huff vet hvordan det er med ting som kræsjer :P termin 18.mai og eksamen siste uka i april, første uka i mai, 15.mai og 29.mai :P men det går seg vel til! Gratulerer med ny leilighet:)

Back
Topp