Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var kjedelig! Vi har et veldig fint et som fulgte med lekegrinda.
Kjenner du noen som kanskje kunne sydd et til deg? Du trenger jo streng tatt ikke denne kanten opp, den har vi heller ikke og aldri hatt problemer med at ting faller ut.
Hehe, ok! For oss funka det somsagt bra uten!Nei, det er ingen i min krets som syr noe særlig.
Og jo, jeg trenger kantenGod erfaring fra tidligere, med viltre barn og hund, er kanten et must!
![]()
Hehe, ok! For oss funka det somsagt bra uten!
Den her var jo morsom, med 100x100http://www.onlinekids.no/nettbutikk...2948-trille-lekegrindsteppe-100x100cm-jungle/
Så bra!Den kanten funker som sprinkelbeskytter også, istedenfor separert teppe og sprinkelbeskytter for lekegrind. Itillegg når ikke nysgjerrig hundetunge inn til barnet, og nysgjerrige/pøblete barnefingre får ikke pella unødvendig
Den beskytter også barnet mot trekk
Var aldri plaget med at noe datt ut.
Den nettsiden hadde flere i 80x80 daIallfall noe annet enn grått
Takk
![]()
Så bra!
Hehe, hunden vår var aldri interessert i å stikke nesa inn til førstemannSelv ikke når vi hadde det på nederste trinn. Men du har nok et poeng med barnefingre. Får se hvordan det går
![]()
Æsj! Ja, da hadde jeg nok satt opp strømgjerde rundt lekegrindaVår tispe er heller ikke sånn, men vi får en valp nå i desemberOg der er det ikke samme lydighet
Og to av svigerbrødrene mine, samt onkelen til mannen, har bikkjer...og de stikker snuta oppi ALT! Og han ene har en forferdelig langt tunge! Skjønner ikke hvordan det går an å ha en så lang tunge...at den nærmer seg 30cm når han sleiker rundt omkring er ikke å lyve![]()
Det var denne jeg hadde sett på =)Hehe, ok! For oss funka det somsagt bra uten!
Den her var jo morsom, med 100x100http://www.onlinekids.no/nettbutikk...2948-trille-lekegrindsteppe-100x100cm-jungle/
Jeg synes det du har bilde av det var kjempefint jeg! Men liker ting litt "rolig og ryddig" da.![]()
Klikk på bildet, så kan du følge link.Signerer denne.
Hvor fant du den grå?![]()
Signerer denne.
Hvor fant du den grå?![]()
Skylder på at det er mandag..Bildet skal fungere som link. Det er på barnasbestebutikk her i SandefjordDe har nettbutikk, men det er 1-2 ukers leveringstid på produktet.
Preggersbrain, funker på alt!![]()
Vel, akkurat den kan jeg dessverre ikke skylde på ennå.. Med mindre jeg er heldig og får det tidlig (typ uke 2)![]()