tenner!!!!!!!!!!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
andre bebisser som begynner å få tenner?[8|]

merka gulljenta begynte å stappe hånda inni munnen,så jeg sjekka å jammen meg var det komt tenner...ikke en men hele TRE små riskorn[:D]to oppe og en nede.

så nå har det blitt mer lyd i jenta mi for å si det slik[:D]har en stor utblåsning til dagen...hvor hun gråter så sårt stakkars,trodde ikke hun kunne vræle slikt jeg...men kløende tenner er jo ikke noe godt.har kjøpt noe som skal dempe det på apoteket.

merker hun er mer sutrete en ellers men det er ikke langt mellom tårer og latter...så tapper jenta mi[:)]

*må vel legge til at jeg var født med to tenner,så hu slekter på mora si med å være tidlig ute med bissene[:D]*

oi! de er noen tapre små helter ja![;)]
trodde en periode at kanskje thea emilie holdt på å få tenner pga hun siklet så utrolig mye,men det var nok bare pga hun hadde oppdaget hendene sine og begynt å sutte på dem...men du kan se"rillene" der tennene skal komme....

Tobiasen min har også begynnt å få tenner,her er det også 3 små riskorn[;)]også sikler han en del pga det..

det var tidlig..
har ikke merket noe til det her enda...
håper det tar en stund før de kommer..
au au brystvorter sier bare jeg[8D]

Oj, det var tidlig ja...[8|]

Merker Ben sikler mer for tiden og har en tendens til å stappe (hele) hendene inn i munnen.

er mye sikling her også...
men hun har ikke hendene i munnen..

oi det var tidlig var det ikke?? Når er det vanlig å få tenner??

Hei. Normalt å få tenner fra 6 måneders alder +/- selfølgelig. Dentinox skal være litt lindrende mot kløende tannkjøtt,fåes på apoteket.

Hilsen fra tannpleier.

Huff.......ikke kommet noen tenner her enda, men han blir helt salig når jeg lar han få gnage på tommelen min[:)]

Håper det blir en stund til tennene kommer.....ellers blir det vel gratis piercing av brystvortene[&:][8D][8D]

Er normalt fra 4-10 mnd har jeg hørt... men ikke godt å si.

Min sikler også veldig mye og knager på hendene sine hele tiden. Er sur og grinete og kjefter hele dagen.. Har lurt fælt på hva det kan være.. mulig det er noen tenner på gang her også? Må sjekke i morgen[:)]

ORIGINAL: Irene30

Oj, det var tidlig ja...[8|]

Merker Ben sikler mer for tiden og har en tendens til å stappe (hele) hendene inn i munnen.

Alexander gjør det samme, må nok sjekke det jeg også.

ORIGINAL: sahara82

Hei. Normalt å få tenner fra 6 måneders alder +/- selfølgelig. Dentinox skal være litt lindrende mot kløende tannkjøtt,fåes på apoteket.

Hilsen fra tannpleier.

har kjøpt den og bruker den kun når det er på det verste,smaker veldig beiskt[:'(]men lindrer smerten en liten stund.[:)]

ORIGINAL: Alicia

oi det var tidlig var det ikke?? Når er det vanlig å få tenner??

jo det er tidlig...men jeg har vert obs på det siden jeg selv var født med to tenner(stakkars moren min[:D])så jeg har altid vert tidlig ute med dem...fikk 12år jekslene når jeg var nesten ti osv[:)]

ORIGINAL: sahara82

Hilsen fra tannpleier.

Detinox er nok et must, ja. Leste også et tips fra boka "Verdens beste pappa" at en man kan ta en ren klut, dyppe den i camillete og så legge den i fryseren. Da lindrer det litt når babyen får sutte på den. Har jo ikke prøvd det selv (venter min første) men kankje det er verdt et forsøk?

ORIGINAL: Flori

Var ingen tenner på gang her [;)]

like greit[:D]

marcus og sikler masse for tiden, kommer masse bobler ut av munnen[:D] får håpe det ikke er tenner enda, men jeg fikk når jeg var 3 mnd gammel.

Det vil sikkert klø en god stund før tennene kommer, for noe skjer jo under der før de bryter gjennom...

Back
Topp