tenner

*MIRIAM*

Elsker forumet
Alexander er så grinete i dag. Holder på å bli gal. Og så tygger han sykt på fingren. Tror han er på vei til å få tenner.

Får så vondt av ham. Håper bare han sover i natt.

akkurat d samme gjør kasper om dagen... synes d er litt tidlig å få tenenr men..

ja ikke sant. Regner med jeg får en helvete natt i natt. gruer meg allerede.  uff

hvordan var natten din i natt da miri23?
gikk d greit eller var d tennebusser på gang=)?

Samme her, lille gullet har vært grinete noen dager nå, og lurer på om det kan være tenner på gang. Han tygger på egne fingre, hånda mi, og han gnir underleppa opp mot tannkjøttet oppe. Jeg synes også det virker litt tidlig, men jeg fikk min første tann når jeg var fire mnd. Så det kan jo være noe på gang...at det klør og er litt ubehagelig. Kan jo gå en stund før tannen bryter ut. 

har hatt en fin natt heldigvis.
Han la seg i 23 tiden- Våknet 05.15 fikk melk sovnet igjen. Og våknet 10.15. Var våken en time. og nå sover han igjen.

Han var mye våken i går. Sov nesten ingenting fra 08 til 23. Kvarter om gangen var det eneste.

Og hvordan går det med deg?

mi pia har bynt å få begge hjørnetennern nede... ser helt kist ut. å HS trudde ikke på mæ før ho fikk kjenne sjøl at d va tennern...[:)][:)]

Vi har også samme poblemet, den harmoniske og fornøyde gutten, har de siste dagene vart kjempegrintene og lite fornøyd, også har han feber iblant.. tror han brygger på tann..

min tygger på smokken og på fingrene sine hele tiden, men er ikke spesiellt grinete heldigvis!

Det er nok ikke tenner som er på vei, er bare barna som vill smakke på alt å alle hehe. Snuppa mi har drivd på i over en månde nå. Å helsestasjonen sier at der er helt normalt[:D][:D]

ORIGINAL: Mon25

Virket det som jenta di var plaget med ubehag før tennene brøt ut eller?

nei ikke nå spessielt.. men d e jo bare tuppen som e kommet igjenom tannkjøttet så d kan jo hende at d blir værre når resten av tanna ska opp..

Frøkna her også tygger på fingrene spesielt totten og er sutrete om dagen. Men jeg tror hu bare skal smake på fingrene og sutringen er nok pga av varmen...

jenta mi også klør veldig i tennene tror jeg.. lurer på om det er tenner på vei der... hu biter ihvertfall på hånden masse...

iallefall på mi pia så vises d veldig godt når ei tann e på tur opp.. blir akkurat som ei hvit kvise på tannkjøttet rett før tanna kommer igjennom tannkjøttet

Eg lurer på om jenta mi å brygger på ei tann nå.. sikler mykje og klør veldig. Men det kan ta en god stund før det bryter ut da...

Tenkte akkurat det samme igår, for jentene var så sutrete. De tygger mye på hendene sine, og sikler masse! Jeg følger med i spenning..

Back
Topp