Tenner

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Har de tittet fram enda?

Her har de startet å titte fram og det er spenningshøydepunktet i hjemmet for tiden :D

Hvordan er det med tannpuss, starter man med en gang liksom?

Har hatt to tenner siden starten av januar. Tror han har gitt seg med den værste bitinga (for nå), huff var fælt en ukes tid.

Man begynner å pusse fra første tann ja. Hvis de er veldig sent ute med tenner ville jeg npk startet bare med tannkosten for å venne de til det før tennene er kommet ut. :) Burde nok gjort det med første, hun fikk første tanna når hun bar ca 7 mnd. Gikk fint altså, men tror hun hadde vært enda mer åpen for det om vi hadde gjort det før ;)

Her trudde jeg de skulle dukke opp i januar men de har heldighvis ikke kommi enda. Fikk en tannbørste på HS som vi kunne begynne å la han tygge på så han ble vant. :)

Første tann kom på mandag, da var hun 4 måneder og 3 uker. Vi begynte å pusse da og hun liker det godt.

Ingen tenner her ennå.
Men om hun slektes på brødrene sine så kommer de straks. Hun blir 6 mnd den 24.feb og begge guttene fikk sine første rundt 6 mnd.

Ingen enda, men mye sikling og biting på alt mulig.
Ble deres babyer plaget av tannfrembrudd?

Hun gnager og sikler noe helt enormt, så venter litt på det - men søstrene fikk ikke før de var 6 mnd, da er det en måneds tid igjen ennå. Har alltid pussa helt fra første antydning har titta gjennom gommen ja.

To tenner som tittet opp hos lille nå.. 7 mnd i går.
Han har vært fælt plaget og sovet utrolig dårlig to uker i forveien.
Etter de tittet fram er det heldigvis blitt bedre allerede

Her er det flere tenner som vil ut på en gang. Har vært sååå nær i ukevis nå. To av dem tittet frem for flere uker siden, en til idag, men er enda 3 tenner igjen som nesten er gjennom.

Han har totalt 5 tenner nå. Gleder meg til de er ute. Virker som han plages litt i det siste.

Her har begge fått sin første tann med en dags mellomrom :) Slepper unna feber og smerter ser det ut som :)
7,5 mnd.

Her vi venter fortsatt 8,5 måneder :bored:

Ingen tenner her enda, regner heller ikke med at dem kommer før om 3-4 mnd.

Back
Topp