Tenner

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Har de tittet fram enda?

Her har de startet å titte fram og det er spenningshøydepunktet i hjemmet for tiden :D

Hvordan er det med tannpuss, starter man med en gang liksom?
 
Ingen tenner her ennå, men det sikles og klør mye. Man begynner med tannpuss med en gang tann nr 1 er ute
 
Har hatt to tenner siden starten av januar. Tror han har gitt seg med den værste bitinga (for nå), huff var fælt en ukes tid.

Man begynner å pusse fra første tann ja. Hvis de er veldig sent ute med tenner ville jeg npk startet bare med tannkosten for å venne de til det før tennene er kommet ut. :) Burde nok gjort det med første, hun fikk første tanna når hun bar ca 7 mnd. Gikk fint altså, men tror hun hadde vært enda mer åpen for det om vi hadde gjort det før ;)
 
Her trudde jeg de skulle dukke opp i januar men de har heldighvis ikke kommi enda. Fikk en tannbørste på HS som vi kunne begynne å la han tygge på så han ble vant. :)
 
Første tann kom på mandag, da var hun 4 måneder og 3 uker. Vi begynte å pusse da og hun liker det godt.
 
Ingen tenner her ennå.
Men om hun slektes på brødrene sine så kommer de straks. Hun blir 6 mnd den 24.feb og begge guttene fikk sine første rundt 6 mnd.
 
Ingen enda, men mye sikling og biting på alt mulig.
Ble deres babyer plaget av tannfrembrudd?
 
Hun gnager og sikler noe helt enormt, så venter litt på det - men søstrene fikk ikke før de var 6 mnd, da er det en måneds tid igjen ennå. Har alltid pussa helt fra første antydning har titta gjennom gommen ja.
 
To tenner som tittet opp hos lille nå.. 7 mnd i går.
Han har vært fælt plaget og sovet utrolig dårlig to uker i forveien.
Etter de tittet fram er det heldigvis blitt bedre allerede
 
Her er det flere tenner som vil ut på en gang. Har vært sååå nær i ukevis nå. To av dem tittet frem for flere uker siden, en til idag, men er enda 3 tenner igjen som nesten er gjennom.

Han har totalt 5 tenner nå. Gleder meg til de er ute. Virker som han plages litt i det siste.
 
Her har begge fått sin første tann med en dags mellomrom :) Slepper unna feber og smerter ser det ut som :)
7,5 mnd.
 
Her vi venter fortsatt 8,5 måneder :bored:
 
Ingen tenner her enda, regner heller ikke med at dem kommer før om 3-4 mnd.
 
Back
Topp