schnuppa Forumet er livet 6 Aug 2007 #1 Ja det evige tannspørsmålet. Hvor mange tenner har de små nydelige nå? [;)][:D]
M mammas gullgutt Forelsket i forumet 6 Aug 2007 #4 har 9 å den 10 er på vei. det e ren jeksel som plager så grusomt stakkar
*SommerMamma* Forumet er livet 6 Aug 2007 #6 13 eller 14,,,er ikke heeeeelt sikker, men skal kjenne etter i kveld jeg![;)]
schnuppa Forumet er livet 6 Aug 2007 #8 ORIGINAL: Sommermamma =) 13 eller 14,,,er ikke heeeeelt sikker, men skal kjenne etter i kveld jeg![;)] oi har du tatt oss igjen[8D][8D][8D]??? Det var mange tenner. Fått mange på en gang da? [;)][;)]
ORIGINAL: Sommermamma =) 13 eller 14,,,er ikke heeeeelt sikker, men skal kjenne etter i kveld jeg![;)] oi har du tatt oss igjen[8D][8D][8D]??? Det var mange tenner. Fått mange på en gang da? [;)][;)]
toBarn Elsker forumet 6 Aug 2007 #9 Ida har kun 2 tenner nede, men nå kjenner vi at den tredje - oppe til høyre - er på vei!! Ting tar tid her i gården....[:D]
Ida har kun 2 tenner nede, men nå kjenner vi at den tredje - oppe til høyre - er på vei!! Ting tar tid her i gården....[:D]
x1xTrista Elsker forumet 6 Aug 2007 #10 8 som er helt fremme 4 oppe og 4 nede. 1 jeksel som er delvis igjennom. Og så to som jeg ser det hvite gjennom tannkjøttet. Altså 9 fremme og 2 på vei [:D] Ho bruker fingrene til å klø seg bak i gommen til ho brekker seg [&:]
8 som er helt fremme 4 oppe og 4 nede. 1 jeksel som er delvis igjennom. Og så to som jeg ser det hvite gjennom tannkjøttet. Altså 9 fremme og 2 på vei [:D] Ho bruker fingrene til å klø seg bak i gommen til ho brekker seg [&:]
MizzNina Betatt av forumet 6 Aug 2007 #11 prinsen har fått 4 oppe og 4 nede[:D] syns jeg ser anntyding til jeksler....disse er de neste som skal komme sies det[;)]
prinsen har fått 4 oppe og 4 nede[:D] syns jeg ser anntyding til jeksler....disse er de neste som skal komme sies det[;)]
T Tjolahopp Elsker forumet 7 Aug 2007 #13 3 [8D] tar tid dette, hehe... og ikke ser det så kult ut med bare ei tann oppe heller [:D] men tror hun arbeider med den fjerde for tiden [:)]
3 [8D] tar tid dette, hehe... og ikke ser det så kult ut med bare ei tann oppe heller [:D] men tror hun arbeider med den fjerde for tiden [:)]
M mammas gullgutt Forelsket i forumet 7 Aug 2007 #14 disse jekslene plager thomas. null matlyst, ikke lett å sove, diare og løse bleier nei nå må den siset komme. stakkars gullet mitt
disse jekslene plager thomas. null matlyst, ikke lett å sove, diare og løse bleier nei nå må den siset komme. stakkars gullet mitt
jas Forumet er livet 7 Aug 2007 #15 her er det kun to stykker, og det er nesten så jeg tror det blir med de [;)]
gakka Forumet er livet 7 Aug 2007 #17 Krysset av for 3-4 fordi Torbjørn har fått 4 stykker. Kristin derimot har ikke fått noen tenner enda, men nå ser det ut som den første er på tur.
Krysset av for 3-4 fordi Torbjørn har fått 4 stykker. Kristin derimot har ikke fått noen tenner enda, men nå ser det ut som den første er på tur.
Ferraribabe Forumet er livet 9 Aug 2007 #18 Emily har 9 tenner nå, de 4 foran opp og en jeksel på høyre side, og 3 foran nede og 1 jeksel på høyre side.
Emily har 9 tenner nå, de 4 foran opp og en jeksel på høyre side, og 3 foran nede og 1 jeksel på høyre side.
cruella24 Glad i forumet 11 Aug 2007 #19 TOlv tenner hær igården. 4 fortenner oppe og nede = 8 tenner 2 jeksler nede og 2 jeksler oppe.
L Love4two Forumet er livet 12 Aug 2007 #20 ORIGINAL: jas her er det kun to stykker, og det er nesten så jeg tror det blir med de [;)] Bare to her også. Det blir vel gebiss på våre jas [:D]
ORIGINAL: jas her er det kun to stykker, og det er nesten så jeg tror det blir med de [;)] Bare to her også. Det blir vel gebiss på våre jas [:D]