Tenner?

Mammapanda

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Har de små fått tenner? Hvor mange?


Her har vi fått 2 tenner nede så langt, men kjenner flere klumper her og der :)
 
7 stykker!
4 oppe og 3 nede. Den tredje nede brøt frem her om dagen, og tror den fjerde er like rundt hjørnet :)
 
Tre stykker her. Det ser ut som det er minst to til på vei, men de bryter jo ALDRI i gjennom! [emoji43]
 
Her har hun fire stk, to oppe og to nede, og fortennene er på god vei, venter på at de skal bryte igjennom hvert øyeblikk :)
 
Ikke en time etter jeg skrev inlegget begynte hun å sikle å tygge på neven igjen :p så tror det straks kommer flere nå ja. Begynner å bli skumlere å amme å lar henne sjelden leke med puppen nå :p


Hva synes deres små om tannpuss? Her er hun veldig flink å sitter dryp stille :), sterk kontrast til storesøster som skreik hylte å vrei seg på den alderen å måtte pussed med tvang hver gang..
 
Ikke en time etter jeg skrev inlegget begynte hun å sikle å tygge på neven igjen [emoji14] så tror det straks kommer flere nå ja. Begynner å bli skumlere å amme å lar henne sjelden leke med puppen nå [emoji14]


Hva synes deres små om tannpuss? Her er hun veldig flink å sitter dryp stille :), sterk kontrast til storesøster som skreik hylte å vrei seg på den alderen å måtte pussed med tvang hver gang..

Tja, hun elsker å tygge på tannbørsten, men hun er ikke så interessert i å la oss pusse noe særlig. Prøver å synge, tøyse, og variere hvordan vi pusser, men som regel må det brukes litt makt. Er fornøyd hvis jeg får et par gode børst på hver tann, og så får hun «pusse» selv til hun er fornøyd.
 
Pussingen gikk som en drøm i starten, men nå er det under tvang.. Etterpå får hun tygge på tannkosten. Syns det går bittelitt bedre for hver dag :joyful:
 
Her går pussingen over all forventning ennå, har pussa fra hu var litt over 5mnd, synger samme sang hver gang, men pusser ikke om hun hyler, vil ikke at det skal være tvang, fordi jeg er redd hu skal få skrekken for det :) har funket supert til nå, og hu smiler når hu ser tannbørsten :D
 
Nå kommer fortennene! :)

A liker å pusse tennene, men det synges og hun skal helst pusse våre litt også, om hun ikke bare lurer oss og trekker bort tannbørsten når den nærmer seg munnen vår, det er nemlig det store om dagen, å erte oss sånn :p
 
Back
Topp