Tenner?

BellaBABY

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
her har lille 2 hvite riskorn som akkurat har brutt gjennom gommene nede!
Han var en del urolig å hadde mange flere bæsjebleier noen dager, men føler han roet seg med en gang de var gjennom egentlig.
Nå er vi spent på hvor lang tid det tar før de kommer helt opp.
Har deres små fått tenner eller antydning til det? Skal dere evt bruke noe bedøvelse salver osv om det blir ille for dem? Her blir vi kun å bruke nedkjølte biteringer uansett :)
 
Oppdaget den første i dag morges. Kan ikke si jeg merket noe spesielt på henne annet enn at jeg kjente den. Hun sov lur på 4 timer i går pluss et par smådupper og så sov hun fra 20.30-06.45 uten mat og det er mer søvn enn vanlig [emoji23] Hun hadde bæsjedag igår også når jeg tenker meg om, men ikke mer en vanlige bæsjedager.
Hun har vært veldig ivrig på kalde biteringer i det siste.
 
Som mamma sier, tennene er framme når man hører de på t-skjea! ;p

Her er lille besett på å bite på ting da det klør veldig i gommene, gjort i 1-1,5mnd nå. Men storebror var også tidlig ute med å klø og sikle mye!og han fikk ikke før 6-7mnd så tviler på at lille får nå mye før selv om man skulle tru det kom snart ;p

Med storebror merket vi ikke noe på ham når de kom, plutselig dukket de bare opp en etter en! Så håper lille er likens og at det ikke blir noen plager:) lov å håpe
 
Hu er veldig ivrig på å gnage på fingre og kalde biteringer, sutrer inni mellom hvor det kun hjelper at jeg gnir på nedre gom. Har også bæsja gjennom to ganger idag Holdt på en drøy måned med gnaging , ingen riskorn ennå [emoji6]
 
Haha eg kika etter innlegg ang tenner før eg la ut i stad men såg ingen:rolleyes: NO såg eg det...
Oppdaga i dag at her også er to små på vei ut. Trikset med t skei har eg brukt på alle mine ;) høyrer ikkje lyd enda men ser godt at det er tett før. Veldig spent på kor det blir med biting i puppen :confused:
Ivrig på bitering her også! Ikkje brukt noko anna då eg ikkje har tenkt tanken på tenner heilt enda.
 
Mini er 4,5 mnd så eg synst det er litt fortidlig enda sann egentlig o_O
 
Back
Topp