Tenner

En tråd i 'Juli 2017' startet av Mærrylou, 12 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

I hvem rekkefølge har deres barn fått tenner?
    Her kom de to nede ved 7,5 mnd. Så har jeg sett fire hvite firkanter i tannkjøttet opp nå. Brått så ser jeg nå at to hjørnetenner har brutt hull i tannkjøttet, før de 4 i midten... ikke så normalt d eller?

2. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Ingen tenner her [emoji23][emoji23] er ni mnd

• Liker Liker x 1
  3. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Her har vi først fått to nede, så to oppe. Første to kom 6,5 mnd.

• Liker Liker x 1
  4. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

IMG_6299.JPG

Fant en oversikt her. Den er egentlig ment for å vise i forhold til BLW, men funker her også.

• Liker Liker x 1
  5. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julikulene 2020 Julibaluba 2017

Fått to nede, ser ut som en hjørnetann oppe er på vei ut nå :happy:

6. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Hjørnetann først oppe hos frøkna deres også?

7. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Bytte? [emoji23] jeg har begynt innføring av mme! Tenner har ført til at meieriet trapper ned virksomheten, og ser ut som det stenges snart!

8. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julikulene 2020 Julibaluba 2017

Ja, ser sånn ut! Men den har ikke kommet ut enda :happy:

• Liker Liker x 1
  9. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Haha. Vi har tenner på gang da. Han skriiiiiiker og gnir seg på gommene konstant :( må nok på apoteket å kjøpe noe greier i morgen!

10. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Hvordan er d egentlig med sånn dentinox? Er d ok eller ikke? Ser enkelte helsesøstre ikke anbefaler d seh

11. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Aner ikke[emoji23] vi har ikke prøvd noe enda fordi det har vært greit helt til nå. Men nå ser vi to små hvite flekker og han sliter med å sovne, skriker, gnir og er rett og slett veldig ukomfortabel. Tenker å reise på apoteket å høre hva de anbefaler. Også Google litt å se :p men nooooe må vi gjøre [emoji30] stakar liten

12. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julikulene 2020 Julibaluba 2017

Tror de anbefaler en fra multimam og ikke dentinox nå :happy:

13. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Hva med kalde voteringer du har hatt i kjøleskapet? Eller legg en kald klut i kjøleskapet og la han tygge på?
    Jeg har egentlig ikke noen tips å komme med... ingenting funker her, ikke dentinox heller! Så kasta den i søpla når jeg kom over antianbefalingen [emoji28]

14. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Ingenting fungerer :p

15. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Her er det heller ikke kommet noen tenner, men spiser på alt og sikler som bare det (fortsatt, startet da han var rundt 3 mnd)

Vet ikke hvor vanlig det er, men niesen vår fikk hjørnetenner oppe før de 4 i midten (så ut som en liten vampyr:hilarious: )

• Liker Liker x 1
  16. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Haha, jeg gleder meg til han vil se ut som en vampyr [emoji23][emoji23][emoji23]

17. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Åååå, så kjedelig!!!! [emoji30]

18. Bårg Flørter med forumet

Vår er 9,5 mnd og ikke antydning til så mye som en liten tann, Hehe :)

19. hønemarimor Flørter med forumet

Her kom de to nede først, så hjørnetanna oppe, 3 dager etter kom det 3 til oppe gnager på alt. Han tolererer greit å få tenner. med eldste var vi nødt til å gi en paracet, for Hu var helt fra seg. Hadde også tyggeleke som lå litt i kjøleskapet.. Lillebror elsker å tygge på skorpene på brødskiven!

20. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Jeg fikk tenner akkurat i den rekkefølgen, mamma sa jeg så ut som ei lita heks:hilarious: tror ikke det er helt unormalt/uvanlig heller altså.

Del denne siden