TENNER...

mammatil2jenter

Forumet er livet
hvor mange har fått tenner..?
snuppa mi har fått begge farmtennene..den på høyre side er på vei opp.kjenner bare litt av kantene.
men den på venstre side er kommet et stykke opp...
 
hun begynner jammen med å bli stor...
 
 
 
Vi er bare tre tannlause her tror jeg. Marie er en av dem[8|][:D]
 
de kommer nok snart skal du bare se.. det sa plutselig bare pang.. fikk den først når hun var 7mnd,det var da jeg kjente den.. den andre kjente jeg i går...
[;)]
 
Amalie har fått 4 tenner. den 5 er på vei[:)]
 
ORIGINAL: Thille

ORIGINAL: Fru Oreo

Vi er bare tre tannlause her tror jeg. Marie er en av dem[8|][:D]


Haily er andre mann.....hvem er den tredje?[8D]

 
dynna - er du her[;)]
 
ORIGINAL: Fru Oreo

ORIGINAL: Thille

ORIGINAL: Fru Oreo

Vi er bare tre tannlause her tror jeg. Marie er en av dem[8|][:D]


Haily er andre mann.....hvem er den tredje?[8D]


dynna - er du her[;)]

Er her ja.[:D] Stemmer det, Maja Lovise er tannlaus enda hun også[:)]
 
Jamie har fått en. Dvs. en liten *bit* foreløbig.[;)]
 
Her har hun fått begge nede og den høyre oppe ser vi tydelig nå. Venstre oppe er også på vei! Bare kom med de alle på likt sier nå jeg, så kan vi bli ferdig med plagene....[;)]
 
to tenner forann nede.....hatt de i 3 mnd men ikke anntydning til noen flere.....mamma venter....hihi
 
trygve har en tann som tydelig har kommet fram. Og den andre er så vidt å kjenne. Begge er nede foran, men de kom først i helga da!![;)]
 
De to tennene nede og oppe har kommet veldig godt fram, nr 3 nede er begynt å stikke opp nå og hvertfall den ene der oppe også.
 
ORIGINAL: Mariamor85

4 her! to nede og to oppe(de vedsiden av de i midten)
hihi, det fikk steffen også. Vi kaldte han lille drakula!! både jeg og broren min fikk og de på siden først, så jeg er spent på å se hva trygve får. Han har fått begge nede framnå såvidt![:D][:D]
 
Back
Topp