Tenner

Ennahoj

Forelsket i forumet
Er det kommet noen tenner ?? Og har mini reagert på å få de? Her har mini 2tenner nede på vei opp! Vært litt forhøyet temp, veldig rød i kinnene, veldig mammadalt og mer våken på nettene! Virker som det er pga tennene men er jo også i en fase der det er mamma og pappa som gjelder! Flere?
 
Fått to tenner. Ikke store plager. To kvelder grein hun veldig, da ga jeg en paracet. Etter 1 time sovnet hun endelig. Ikke stort mer egentlig.
 
Fikk 2 tenner forrige uke, merka ikke noe på formen da. I dag lurer jeg på om hun brygger på noe, eller om det kommer fler tenner. Svingende i humøret, klengete, varm men ikke feber.. får se i morgen :)
 
Hun har fått 7 tenner. Hun sover dårligere før de bryter igjennom, litt varm og litt løs avføring..
 
Her har lille fått to tenner. Litt "surkete" når tannen bryter igjennom, men ikke noe mer enn det :D Mamsen har vært litt plaget med at hun blir ufrivillig biteleke når hun ammer :p
 
Tann nr 4, 5 og 6 er på vei nå [emoji14] har kun hatt problemer med 1 av 6 tenner, så heldig med det [emoji14]
 
Her fikk han to tenner nede rett etter han var 6 mnd. I dagene før første tann kom opp var han veldig rød i kinnene, og våknet hyppig om natten.
 
Her fikk han to tenner nede rett etter han var 6 mnd. I dagene før første tann kom opp var han veldig rød i kinnene, og våknet hyppig om natten.

Jeg satser på at det er greia her også. Har sett kulene for de to oppe nå LENGE! Og i går/natt var han skikkelig urolig. Måtte de komme snart!
 
Ser at en hjørnetann oppe er på vei og -fra null til 3 tenner på under en uke!
 
Ingen tenner. Storesøster fikk ikke tenner før 10-11 mnd, så tenker det lar vente på seg hos lillebror også![emoji4]
 
Her har det blitt spisst i gommen i underkjeven, hatt en skikkelig urolig natt og noen runder med skikkelig grønn, stinkende algebæsj. Mon tro om tanna dukker opp snart!
 
Da har i hvertfall nr3 dukket opp og han har allerede oppdaget at det kommer lyd om han gnisser de nede sammen med de oppe :inpain: #denlyden
 
Ja, typ hoggtann på hennes venstre side oppe. De to nede er fortenner. Sikkert dårlig forklart, og hun er ikke så villig til å la meg ta bilde [emoji85]

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det var veldig tidlig! Men er visst slett ikke så uvanlig at rekkefølgen er litt rot i med melketennene!
 
Back
Topp