Tenner

lillespire1234

Flørter med forumet
Den første tannen er igjennom tannkjøttet. Er klar over at det varierer fra baby til baby..
Hun er 15 uker nå. Hun har vært som vanlig men plutselig så kom tanna

Er det flere med tenner? Hvordan reagerte babyen på å få tenner?
 
Her er mini snart 13 uker og første tannen kom igjennom i går. Ser neste er rett rundt hjørnet! Går altfor fort dette her. Han har vært litt mer sutrete og mer urolig når han sover. Sikler også en del, men ellers er han som før :)
 
De er på tur. Ser de presser på. Han tygger på alt han får, og sikler. Plages også en del.
 
Mistenker noe slikt her også, men ser ingen. Hun gnager på handa mi om hun får sjansen og roter ved puppen. Beit til i går også. Tror ikke hun gjør det igjen for jeg hyla :p au!
 
Sikler og sutter utrolig mye her nå, tror de popper opp snart, ser formen på de nedi tannkjøttet :) går alt for fort ja!
 
Ahaaaa. Derfor mini sikler, sutrer å tygger intenst på fingrene.

Tenner har jeg ikke tenkt på ennå. Jeg har jo baare en nyfødt baby jeg!!!!!!! :p

Guuuuri sååå fort tida går :arghh:
 
Mistenker tenner her og. Han tygger på hendene sine og biter litt under amminga.
 
Mye gnaging og sikling her også, men ingen tenner som har kommet ut:cool:
De kan jo fort holde på slik i 2 mnd før det evt kommer tenner ;)
 
Håper de kommer gjennom snart for han slever og tygger på alt han får tak i. Virker som det plager han. Husker storebror fikk litt fred når de endelig tittet frem. Tror det var rundt 4 mnd.
 
Back
Topp