Tenner!!!

Hormonella2015

Andre møte med forumet
2 små tenner har bryti igjennom på lille snupp! Stakkar lille syntes nok det er ganske ubehagelig.
Vet noen av dere om det er vanlig at de får dårlig matlyst når tennene kommer? Hun er vanligvis en matglad jente, men de siste dagene har hun vært skikkelig småspist!
Hvilke tegn hadde din når han/hun fikk tenner?

Ser den ene er på vei til å bryte igjennom.. Har venta lenge på de! Har ihvertfall ei sutrete tulle som nesten ikke sover på dagen.. Spiser grøt greit, men drikker lite på flaska (får mme) har hatt litt feber uten årsak, men ikke mye! Håper det snart er over

Holder på med tann nr. 3 nå. Min blir også småspist og veldig smertepåvirket, aka sutrete og spiser på alt som er. Beit seg selv her for noen dager siden.... Hjelper med paracet når det er på det verste.

Kommet ut to tenner her også, men har ikke merket det noe spesielt på han.. Spiser på alt! Tygger som en gal :joyful: Kanskje han til tider er litt mer sutrete, også sover han mindre på dagtid. Vet ikke om det har noe med tennene å gjøre..

Ikke kommet noen tenner her enda, men håper de kommer snart for hun kløøøøøøør!! Har hatt grønn bæsj i to dager nå og jeg er forsiktig med hva jeg spiser. :(

Skal man starte å pusse tennene med engang de kommer opp? Det er jo ikke disse tennene stikker opp! Nå er tannbørsten bare blitt brukt som en leke/biteleke...

Back
Topp