Tenner

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Noen som har fått enda?
Første min fikk rundt denne tiden 4.5 mnd. Ho her har ikke vist tegn enda, er iallefall ikke like plaga søm førstemann.

Han har hatt to hvite prikker i gommen nede i et par uker nå, regner med at de kommer snart. Endel sutrete på kvelden og prøver å få hele handa inn i munn :-P sikler også endel. Hvor fort er det vanlig at tennene kommer igjennom når man kan se de hvite prikkene? :-)
Han er 4 mnd til fredag!

4,5 mnd her og et leven uten like om dagene. Plutselig kommer det hyl som skjærer langt inn i mammahjertet og han vræler og putter fingrene i munnen. Kalde biteleker og sånn smokk man kan putte eplebiter ol i funker, men sitter jo ikke med de hele dagen heller. Men plutselig er alt bra igjen. Ser en hvit prikk nederst i munnen. Hadde vært greit å vite hvor lang tid det tar før tanna kommer opp ja.

Han har hatt to hvite prikker i gommen nede i et par uker nå, regner med at de kommer snart. Endel sutrete på kvelden og prøver å få hele handa inn i munn :p sikler også endel. Hvor fort er det vanlig at tennene kommer igjennom når man kan se de hvite prikkene? :)
Han er 4 mnd til fredag!
Til gutten min så vi hvite kuler som ble større og større en måned før tennene brøt gjennom. Jenta mi bare plutselig hadde tenner uten at vi noen gang så noen forvarsel. Ingen av dem var noe som helst plaget i forkant.

Han har hatt to hvite prikker i gommen nede i et par uker nå, regner med at de kommer snart. Endel sutrete på kvelden og prøver å få hele handa inn i munn :-P sikler også endel. Hvor fort er det vanlig at tennene kommer igjennom når man kan se de hvite prikkene? :-)
Han er 4 mnd til fredag!
4,5 mnd her og et leven uten like om dagene. Plutselig kommer det hyl som skjærer langt inn i mammahjertet og han vræler og putter fingrene i munnen. Kalde biteleker og sånn smokk man kan putte eplebiter ol i funker, men sitter jo ikke med de hele dagen heller. Men plutselig er alt bra igjen. Ser en hvit prikk nederst i munnen. Hadde vært greit å vite hvor lang tid det tar før tanna kommer opp ja.
Husker ikke hvor lang tid det tar, sikkert inviduelt og. Er 6 år siden sist :-p

Mi er 4,5 måned og begge tennene nede har akkurat brutt gjennom tannkjøttet. Veldig skarpe!;) Merket ingenting før de kom bortsett fra at hun har klødd som besett, det gjør hun enda. Hadde litt feber forrige helg akkurat da de var kommet gjennom. Putter frossen fruktmos/sviskemos/aprikosmos i nett som hun gnager på, det lindrer kløen. Ellers går alt hun får tak i inn i munnen:p

Lillemann hadde to hvite prikker nede nesten fra han ble født.. Men så ble de borte igjen! Nå er en prikk/stripe kommet tilbake og han klør, sikler og putter alt i munn.. Det er jo en del av utviklingen, så om det er tenner vet jeg liksom ikke.. Er førstemann, så får bare vente å se:D

Jeg tror hver dag tennene skal komme for A L T skal inn i munnen på den jenten, og hun klør som besatt; men foreløpig ingen tenner... Hun er snart 4,5 mnd.

Hos min brøt den første tannen opp i jula (3 mnd), nå har hun to fine tenner som syns så godt når hun smiler.. SØØØØT! :D men vært ekstremt mye uro, sikkel og kløe pga det :/

I dag kom den første lille nede, 4,5 mnd, og det er tydeligvis ikke godt, makan til utrøstelig baby har jeg ikke vært borti :(

Back
Topp