Tenner

dija

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Hvor mange tenner er det som har dukket opp nå og går det bra med dere som anmer?

Her er snart guttungen 8 mnd og han har fire oppe og 2 nede. Ammer fremdeles. Han har biti meg 2 ganger men det er en stund siden nå.

2 nede :) tror det kommer en til snart, intens sleving og biting i det siste :o biter ikke under amming heldigvis..

Foreløpig bare én her, hun biter en del om natta når hun er litt "sløv", men heldigvis ikke hardt.

Her er det fire oppe og fire nede, åtte totalt. Kan av og til kjenne at tennene gnager, og da må han ta nytt tak. Hadde én natt der han bare bet hver eneste gang han skulle ammes, men det har ikke skjedd igjen på over en mnd

Akkurat 7 mnd og 6 tenner; to nede og fire oppe. Fikk de første da han var 4.5 mnd, Bitt meg en gang, men ble med det- bank i bordet!

to oppe og to nede. går greit med amming. har bare bitt to ganger etter at han fikk tenner. fikk de to første da han var litt over 4,5 månder.

Ho har to nede ! Biter meg som en helt ! Aaaauuuuu

7 måneder. 1 tann ute og en ny på vei gjennom. Har ikke bete skikkelig men bete litt forsiktig før. Tar han bort

Han blir 8 mnd den 3. Oktober, og har fått 2 nede, og 2 oppe, men den 3. oppe kommer nok frem i løpet av de neste par dagene tenker jeg. Ser den kjempegodt :D Biter heldigvis ikke under amming, har skjedd ett par ganger, men det har ikke vært hardt heldigvis :p

Her kom den første tannen skikkelig frem på tirsdag, han er 7,5 mnd i helgen :) Nettene frem mot tannutbrudd var forferdelige! Hadde så vondt av den lille som bare gråt og gråt Heldigvis bedre nå! :)

Back
Topp