Tenner

Ingen tenner her, men så fikk ikke storebror tenner før han var 15 måneder så forventer ikke at de kommer med det første!

Den første hvite sukkerbiten tittet frem i dag :) Foran nede. Blir 4.mnd 10.april. Tidlig ute akkurat som storesøster :)

Begynte å sikle masse for en uke siden og liker å gnage på leker, hender osv. Men ikke sett noen tenner ennå :)

Tenner?? Whææ, nei håper det blir lenge til det, hun biter og det er vondt nok uten tenner

Håper de dukker opp snart, biter og tygger på ALT, har kant på tennene oppe og en hvit skarp kant som ikke har komet gjennom enda... Men håper han snart blir kvitt litt av plagene sine :)

Den første tannen viste seg i dag!! En bitteliten prikk ;-) syns det var litt stas, en slags milepæl :-)
Den må vel pusses!! Hva slags tannkrem og kost bruker dere?

Den første tannen viste seg i dag!! En bitteliten prikk ;-) syns det var litt stas, en slags milepæl :-)
Den må vel pusses!! Hva slags tannkrem og kost bruker dere?

Ja syns og det er veldig stas! :D jeg kjøpte tannkost på apoteket som det står 0-2 år på, også valgte jeg å ikke bruke tannkrem enda da jeg bare finner med "fra 6 mnd" :p

Back
Topp