Tenner :-)

Ja, det fikk han rett før han ble 4 mnd. 2 er helt ute, en del andre er på god vei opp. :)
 
Åååh så stas:)
Ingen her enda, til tross for myyye kløing!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6 mnd i dag, ser ingen spor av tenner ennå. Men han gnager som en tulling på fingrene mine, så det skjer nok noe nedi der.
 
Snuppa mi begynte når ho var 4 måneder å klø å styre på å når ho var 5 måneder kjente eg at noe var på vei å så ein uke før jul blei ho forsjølet å løs mage å på julaften var tennene komme opp så det går fort :) å nå er søvnen hennes tilbake å smikkene tørr hehe :)
 
Snuppa fikk to tenner i julepresang :) flere som har fått tenner?? :)
Ingen tenner fremme på lillegutt enda. Men, jeg synes jeg kan se det er flere på vei opp ;) Han sikler noe voldsomt nå om dagen, har gjort det lenge. Tygger på alt han får tak i, så det klør nok en del.
 
Her har han vist tegn på tenner siden han var 2 mnd :eek: ikke kommet noen ennå. Håper de kommer snart så vi slipper kløing og sikkel
 
lillesnupp har fått 4 tenner :)
 
Her har han vist tegn på tenner siden han var 2 mnd :eek: ikke kommet noen ennå. Håper de kommer snart så vi slipper kløing og sikkel

Samme her.. :( han klør så han ser smågal ut til tider.. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Så eller kjente dere tennene før de brøt gjennom?
 
Synes jeg kan kjenne tenner hos lillemann nå, fortennene nede. Ser det skjer forandringer i gommen hans også. Kanskje det er like før den første tanna dukker opp? :)
 
Så gøy:) ingen her enda, men det ser ut til å klø i munnen:)
 
Her har lillemann fått to tenner nede som har brutt gjennom i dag. Ligger nedi tannkjøttet og kjenner taggene på tennene. Kom i dag. Noen som vet hvor lang tid det tar fra de har kommet igjennom huden til de begynner p komme opp? :)
 
Back
Topp