Tenner

Bkno6626542

Andre møte med forumet
Er det noen som har fått tenner? Ingen tenner her.... hun klør en del i munnen og nyter når vi masserer smokken mot tannkjøttet☺

Klør og sikler mye, så bitering og smekke er nyttige ting nå. :P
Eldstemann fikk tenner når han var bare 3 mnd, så det kan nok hende at det kommer tenner snart. :)

Jeg synes jeg ser antydning til en tann som er på vei opp hos minien her. Nede til høyre. Den har ikke brutt gjennom enda, men det er en liten hvit klump som har begynt å titte opp. Synes det er litt vel tidlig da. Men faren fikk også sin første tann da han var 3,5 mnd.

Synes også jeg ser antydning nede. Men kan nok være lenge før den titter frem allikevel. Men han spiser ihvertfall mye på hendene sine og sikler. Prøver å få han til å bruke biteleke i stedet :p

Ikke noe tenner enda :)
Hun har fra hun var nyfødt ligget og suttet på fingrene og håndbaken sin, og siklet ganske mye.

Ikke kommet noe, men sikler som bare det, men det gjorde også storebroren, og han fikk tenner når han var 7 mnd. Mellomsøster siklet ikke noe og fikk tenner når hun var 4 mndr.

Spiser også MYE på fingrene.

Kan ikke se eller kjenne noe, men hun sikler og biter på egne hender og på våre fingre. Har en biteleke, men den har hun ikke helt skjønt enda

Her er det mye sikling og biting på hendene sine ja :) hun har litt feber også, og det mente HS var bra for da kom tennene fortere ut.. Men de kunne også klø i flere mnd før tennene kom ut :)

Her skrek mini i nesten hele natt... Tror det er pga tenner,men ikke sikker. Hun hylte og hadde skikkelig vondt stakkar. Begynte litt nå ikveld,men det gav seg da vi smurte på dentinox. Ser litt hvitt under tannkjøttet nede der hjørnetennene skal være. Tror dere det er tennene?

min første fikk tenner når han var 5 mndr min mellomste fikk når ho var 15mndr.. men sikla og klødde imunnen fra 3mndersaldern begge to.. Så spent på når baby får tenner sikrler og klør veldig hun også nå. :)

Back
Topp