Tenner

Vesla har to nede og to oppe. Den siste oppe brøt igjennom for 3 dager siden, plutselig var den bare der. Det virker som om den plager henne mer i kveld :/ Jeg forbereder meg på våkenatt jeg nå.

De to nede kom ut for et par uker siden, tror ikke det er noen andre på gang helt enda.

Her har de kommet som perler på en snor den siste måneden.
De 2 siste brøt frem her om dagen, uten at vi fikk det med oss. Merker ikke det på han ihvertfall. =)

To nede... Og fire på vei ut oppe. Både hjørnetenner og fortenner!!

Ja, M byrja å miste når ho var 5 år, men fått høyra ho er tidleg ute på det område. Har nesten mista alle mjølketennene sine.
Tidlig ute hun ja. Og rake motsetningen er meg som ikke hadde felt alle melketennene før jeg var i tenårene og skulle ha regulering! Måtte til og med operere ned en tann som nektet å komme ned!

• Liker
Reactions: EJ
Har alle deres fått? Her har vi enda ikke fått noen 8.5mnd.

Har 6 tenner 4 oppe og 2 nede :)

Har lest at det kan drøye helt til de er 1 år :-)

Er riktig det.... Hvis de ikke har fått tenner innen ett år så bør man snakke med hs. Ref spedbarnsboka :-) og babyverden tror jeg også hadde en artikkel om det :-)

Er riktig det.... Hvis de ikke har fått tenner innen ett år så bør man snakke med hs. Ref spedbarnsboka :-) og babyverden tror jeg også hadde en artikkel om det :-)
Ja blir spennende å se om mini får tenner før den tid:o ser fortsatt ingen tegn til tennerO.o 1,5 mnd igjen:p

Back
Topp