Tenner

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Min gutt er 5 og en halv måned og har allerede fått to tenner nede :)
Andre som har fått tenner? :)
 
Min gutt er 5 og en halv måned og har allerede fått to tenner nede :)
Andre som har fått tenner? :)

Ingen tenner så langt hos lillemann. Han er 5 måneder til onsdag.

Gutten til ei venninne er 6,5 måned og har alt fått 8 tenner! :eek:
 
Min er 6 måneder nå den 29 og ser ikke antydning til tenner engang!? Er det unormalt??
 
Her kjente jeg første tanna et par dager etter at han ble 5 mnd. Ble litt overrasket, for storebror fikk ikke tenner før han var 8,5 mnd. Forskjell på babyer ja!! :)
 
6 mnd neste onsdag og har 4 tenner og 1 til straks gjennom ☺
 
Min er 6 måneder nå den 29 og ser ikke antydning til tenner engang!? Er det unormalt??
Det er vanlig at første tann kommer rundt 6 måneders alder, men med store variasjoner. Ingen grunn til bekymring :)
 
Førstemann fikk ikke før han var 10 måneder, ingen tegn til tenner hos minsten heller. Greit om han venter litt til også, husker godt størstemann beit i puppen ja, hver gang jeg hylte til lo han....
 
Baby er nå 7mnd med 3tenner!
fikk først 1tann nede ca.6mnd og så 2 til, og det var forferdelig vondt, jamret å skrikek, dentinox hjalp lite var helvetes timer rundt kl.12 tok paracet men hjalp lite...stakkars!

Hadde deres vondt?
(Håper det er over snart)

Hva gjorde dere?
(Vanskelig for å sovne, da "banker" det tydeligvis i gummen)
 
Fortsatt ingen tenner på lille, han er 6,5 mnd nå. Men jeg synes jeg kjenner fortennene nede ;)
 
7 månader och två tänder nede, första kom rätt før jul, denna andre rätt över nyttår:)
 
Første tann kom såvidt frem for to dager siden :) Er den ene fortanna nede, den andre er på vei opp.
 
Back
Topp