Tenner

Spinners

Glad i forumet
Dere som har småtasser som har fått tenner. Hvilken tann kom først? Oppe eller nede?

Nede til venstre kom først, så nede til høyre, så oppe til venstre og så oppe til høyre :) og det er det som er kommet så langt :)

Her har det nå titte fram en tann, nr 2 er på vei. Og det er venstre tann oppe, og høyre er godt på vei ser jeg.
Ble helt sjokkert når jeg så det i dag, har jo kjent etter lenge og har da konkludert med at det er lenge til tenner. :) Men.....
Jeg har jo bare sjekket nede :p

• Liker
Reactions: BMC
Tror det kommer flere tenner her snart, er begynt å gnage på fingrene igjen!

Ikke merket noe vi. Er en utrolig blid jente. Hun har jo vært i dårlig form nå. Forkjøla og litt feber. Like fordømmende blid. Klager ikke på det altså! :p

Min er et lite tanntroll... To tenner på vei og har vel 5-6 tenner no...

Ikke merket noe vi. Er en utrolig blid jente. Hun har jo vært i dårlig form nå. Forkjøla og litt feber. Like fordømmende blid. Klager ikke på det altså! :p
Stort sett alltid blid og fornøyd min også, men har faktisk vært litt småsutrete i forbindelse med tannfrembrudd!

Nede til venstre kom først, så nede til høyre, så oppe til venstre og så oppe til høyre :) og det er det som er kommet så langt :)

Slik har det vært her også...

Nede til høgre og så kom den til venstre :)

Apropo tenner: Er det nokon som har sett at dei kjem skeivt opp?

Det er vanligst at de to nede i midten kommer først. Deretter de fire foran oppe, så de to siste fortennene nede. Ingen regel uten unntak da :p

Last edited:
  • Liker
Reactions: BMC
Nr to nede er på tur opp nå, så vidt spissen er kommet gjennom. Den til venstre nede kom igjennom i forbindelse med 5mnd vaksinen og feber. Denne som kommer nå har vi ikke merket noe til før den plutselig var der :)

Last edited:
Første er på vei nå, den nede til venstre kan jeg såvidt skimte. Hun har hatt et par dager hvor hun har vært periodevis urolig, og hun gnager og sikler. Har en sånn tyggesak i kjøleskapet som hun får med jevne mellomrom.

Begge nede kom samtidig. Sønnen min fikk de to nede først. Tror det er mest vanlig

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, storesøster fikk sine nede først. Derfor var jo overraskelsen stor når jeg så tanna oppe stikke frem :)

Her har vi fått 2 nede og 1 fortann oppe.. De 3 resterende oppe holder på å bryte gjennom kjøttet alle samtidig nå. Ser ikke godt ut.

Måtte de tenna ryke og reise.... Hater de.... Blæææææ....

Begge nede er kommet men trur nummer 3 er på vei nå :)

Back
Topp