Tenner

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Nå er den aller første tannen til lillegull på vei opp:)

Hun har vært så sutrete i dag, og tatt seg ofte til munnen, og når jeg titter inn ser vi et lite hvitt korn på vei opp.

Ut å kjøpe tannbørste :excited001

Nå er den aller første tannen til lillegull på vei opp:)

Hun har vært så sutrete i dag, og tatt seg ofte til munnen, og når jeg titter inn ser vi et lite hvitt korn på vei opp.

Ut å kjøpe tannbørste :excited001
Åj, så gøy:-):-)

Mamma til to prinsesser<3

Gøy! Her mistenker vi tenner på gang, eller at lille har fått akutt ADHD:p:smiley-bounce005
Plutselig Våkner mange ganger om natten, sover dårlig på dagen, klikker på flaska og sutrer og spreller som en duracellkanin :eek: Det er ikke maten så må vel være tenner som irriterer og klør :)

Her er det også ei tann på vei :D kjempemorro dog slitsomt også :p
Tannbørsten ligger i skapet på badet og venter på å bli brukt ;)

Sprøtt hvor fort ting skjer og hvor fort "store" de plutselig blir....
Tenner liksom!
Staaaaaaaaas:smiley-bounce022

Sprøtt hvor fort ting skjer og hvor fort "store" de plutselig blir....
Tenner liksom!
Staaaaaaaaas:smiley-bounce022
Hvordan merket du på henne at tennene var på vei? Altså før du så noe:-)

Hvordan merket du på henne at tennene var på vei? Altså før du så noe:)

Hele tannen er ikke ute, men man ser en hvit "topp" på tannkjøttet :)
Ready to pop!

Hvordan merket du på henne at tennene var på vei? Altså før du så noe:)

Misforsto spørsmålet ditt:smiley-angry003

Hun spiste litt dårlig i et par dager og var litt mer sutrete og needy før vi så tannen:) Så var nok akkurat idet de trengte gjennom.

Misforsto spørsmålet ditt:smiley-angry003

Hun spiste litt dårlig i et par dager og var litt mer sutrete og needy før vi så tannen:) Så var nok akkurat idet de trengte gjennom.
Ok:-) Takk for svar:-)

Det er nettopp det, jeg husker ikke:-p Men mye uro og gråt..

De siste dagene har lillegutt vært noe urolig og utrøstelig. I kveld kunne jeg kjenne en liten spiss tannebiss oppe:D

Lurer på om de smertene de har ved tannfrembrudd kan sammenlignes med de smertene (jeg hadde) når visdomstennene kom, for det var voooondt!?

Sent from my iPhone using BV Forum

De siste dagene har lillegutt vært noe urolig og utrøstelig. I kveld kunne jeg kjenne en liten spiss tannebiss oppe:D

Lurer på om de smertene de har ved tannfrembrudd kan sammenlignes med de smertene (jeg hadde) når visdomstennene kom, for det var voooondt!?

Ja kanskje det kan sammenlignes med det? Det er jo ikke veldig behagelig akkurat.

Gratulerer med første tann:)

Så morsomt :D! Håper bebisene våre ikke får det for vondt !
Nede hos min kan jeg kjenne spissen og den er skarp! Han har vært dårlig i magen pga det- gikk fra kanskje 1 bæsjebleie om dagen til 6 eller fler :p var og veldig trengende og survete med mindre han fikk være hos meg, men nå er det roet seg noe :) popper vel opp om ei lita stund! Er glad for at magen er roet seg i alle fall :)

Back
Topp