Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åj, så gøyNå er den aller første tannen til lillegull på vei opp![]()
Hun har vært så sutrete i dag, og tatt seg ofte til munnen, og når jeg titter inn ser vi et lite hvitt korn på vei opp.
Ut å kjøpe tannbørste![]()

Hvordan merket du på henne at tennene var på vei? Altså før du så noeSprøtt hvor fort ting skjer og hvor fort "store" de plutselig blir....
Tenner liksom!
Staaaaaaaaas![]()
Hele tannen er ikke ute, men man ser en hvit "topp" på tannkjøttetHvordan merket du på henne at tennene var på vei? Altså før du så noe
Mamma til to prinsesser<3
Misforsto spørsmålet dittHvordan merket du på henne at tennene var på vei? Altså før du så noe

OkMisforsto spørsmålet ditt
Hun spiste litt dårlig i et par dager og var litt mer sutrete og needy før vi så tannenSå var nok akkurat idet de trengte gjennom.
Hvordan var din første prinsesse når hun fikk tennene?OkTakk for svar
Har hørt det er vanlig med feber også, men det har det ikke vært noe av her enda heldigvisDet er nettopp det, jeg husker ikkeMen mye uro og gråt..
Så bra!Har hørt det er vanlig med feber også, men det har det ikke vært noe av her enda heldigvis![]()
Ja kanskje det kan sammenlignes med det? Det er jo ikke veldig behagelig akkurat.De siste dagene har lillegutt vært noe urolig og utrøstelig. I kveld kunne jeg kjenne en liten spiss tannebiss oppe
Lurer på om de smertene de har ved tannfrembrudd kan sammenlignes med de smertene (jeg hadde) når visdomstennene kom, for det var voooondt!?
Sent from my iPhone using BV Forum