Tenner

Ibett

Flørter med forumet
Hei. Her har det vært noen garde dager og netter med tenner, men det kommer så mange på en gang - er det vanlig? De to forstennene oppe regner jeg med kommer gjennom de nærmeste dagene, så har en sidetann oppe kommet gjennom og en nede ganske langt inne er kommet gjennom. Det er også flere som ser ut som de begynner å "bli klare." Hvis det skal fortsette sånn kommer vi jo til å sove dårlig i en mnd til :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen dårlige skulle det stå, ikke garde hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff, det hørtes travelt ut med så mange på en gang ja.. Her har de to nede i midten kommet ut, ellers ingenting. Tror ene hjørnetanna nede nærmer seg, men oppe har jeg ikke sett noe! :)
 
Her har han fått 5 tenner :) Mamma mente hun så en til litt lenger inni munnen, men jeg har ikke sjekket.
 
Han har fått de to i midten nede, de to midterste oppe regner jeg med kommer i løpet av natta eller morgendagen, han blødde litt der før han la seg i kveld :)
 
Sønnen min har det veldig travelt med tenner må jeg si. Han har fire tenner oppe og fire nede. Det er altså flere tenner på vei, tror nok han har alle tennene på plass til han fyller år, han fikk alle dem etter hverandre......... Han er 8 mnd. Min lille gutt <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så forskjellig! Her virker det som det er et skikkelig raid med tenner. Hele tannkjøttet er helt fullt av lyse klumper som snart kommer gjennom.. Stakkars! Han har hatt feber og forskjølelse i 2 uker nå, og det gir seg vel ikke får alle tennene er kommet :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her kom første på dagen 6 mnd og hun hadde 6 tenner da hun var 8 mnd :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har han en tann :) den kom når han var 7 1/2 mnd.
Lurer på om det kommer noe mer snart, da han slever helt ekstremt! Men det gjor han sist også, men da var det falsk alarm :p
Merker ingenting når jeg ammer enda ihvertfall :)
 
To tenner nede nå, de to fortennene oppe på god vei. Ganske sutrete om dagen, og klengete. Sover veldig dårlig (normalt oppe minst 2-3 timer hver natt). Skulle ønske han fikk mange samtidig, for hvis han skal slite så mye hver gang blir det noen laaange mnd framover...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun har nå 4 tenner 2oppe og 2nede første kom da hun var 4 mndr og andre da hun var 5måneder de to oppe kom nå for en uke siden :)
 
Hadde en våken natt i går natt, og jaggu med såg vi en tann i går som holder på å komme opp :)
Så det var nok det som plagde han :p
Andre tanna no :)
 
Her har lillegutt fått 5 tenner - på under en mnd! Nr 6 kommer nok i natt el helgen. Så her kommer de virkelig når de bestemte seg for å komme! Heldigvis har han hatt rimelig god form hele veien, litt sutrete av og til. Spes på tann nr5.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp