Tenner

Baby<3Love

Elsker forumet
Januarhula 2014
Bebis har en bitteliten rund hvit prikk nede foran. Kan det være en tann? Vet ikke hvor lenge den har vært der. Sikle har han gjort lenge. Og han har klødd i munn men de siste dagene har han klødd ekstremt og kastet seg over alt han kan få i munn. Han blir nesten sint når han ikke får bitet nok.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De ser ofte ut som et riskorn. Du kan evt ta en liten skje og høre om det klikker mot den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme som mini har, en på hver side nede. Tar det som tegn på tenner. De kjennes harde ut, når jeg bare kommer til å kjenner på det uten at han prøver å bite av meg fingern. Fy fillern så hardt de klarer å bite uten tenner. Her har de vært sånn i ca en mnd etterhvert..Han biter mer og mer, tygger på alt han kan få i munnen, håndbakkene er i munnen hele tiden, gjerne samme med smokk og tåteflaske, blir sint som en tyrk og prøver å rive av seg ørene, og siklet renner som en elv. Herlig...

Så kos! ..eller? Jeg gleder meg til de dukker opp her!

Jeg har vært litt smådeppa fordi han plutselig(etter at jeg var sjuk og ikke kunne holde han på halvannen uke pga smittefare og små skjøre lunger) ikke ville nær puppen i det hele tatt. Vi har liksom aldri kommet i gang med ammingen... men akkurat nå kjenner jeg at det begynner å bli helt greit i grunn at jeg ikke ammer, har en følelse av at det hadde gjort rimelig vondt. Vet ikke om han synes det er så kos, det klør tydeligvis veldig, og søvnen er noe urlig og frustrasjonen kan bli høy, men samtidig så går det over når han får noe å gnage på, gnagekjeks er poppis her. Men all utvikling er herlig egentlig :)

De ser ofte ut som et riskorn. Du kan evt ta en liten skje og høre om det klikker mot den :)

Sniker fra desember. Her ser jeg riskorn som ser ut som to prikk. Hvor lenge tar det til man ser hele tuppen av tanna?

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Her kom det 2 kvasse riskorn idag :) 4 mnd og en uke gammel. Har sett og merket at de har vært på vei lenge. 6 uker hvertfall.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp