tenner?

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
her har jeg merket at for 3 uker siden har leona begynt å sikle noe fælt hvis ho ikke har smikka på blir bodien helt søkkevåt. og hun gnir knyttneven i munnen sin så si hele tiden å blir lilt sur hvis ho ikke får det helt til bruker å ta biteleke til ho å den er godt likt bruker å ta fingeren min å stryke på gommene så det ikke klør sånn ser ut som det er blitt en favoritt :) har og merket 3 klumper under gummene i munnen så her tror jeg faktisk at lillepia holder på å få tenner.
har noen av deres unger begynt å få tenner? :)

Har ikke sett noe enda, men han gnager på hendene hele tiden. Men regner med det er fordi han har oppdaget hendene sine og syns de er gode å suge på :)

Februar-14 mamma <3

det var sånn det begynte her ;)

Nei. Sikler og gnager på hendene sine, men ingen klumper på gommene. Sønnen min begynte også å sikle og gnage ved 3mnd alder, men fikk ikke første tann før han var 7 mnd så jeg vet det kan ta tid :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er vanlig at de begynner å putte ting i munnen nå iflg helsesøster, og hendene er jo eneste tilgjengelige foreløpig. Men når det er sagt så begynte storebror med det samme i 3mnd alder, sikling, gnage på hender og havne gummer. Han var 5 mnd når de kom ut.. Thale er helt lik.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp