Tenner

nasse

Forelsket i forumet
Jeg lurer på om dete som har barn som har fått tenner kan svare meg på noe.

Her ser det ut som om det er tann på vei. Ser en liten hvit prikk nede på ene siden. Hun har vært potte sur hele uken og holdt lurveleven fra 03 hver natt. I dag var hun helt rød på kinnet på den siden som jeg ser prikken. Det med røde kinn kan det vare lenge eller betyr det at tannen er rett rundt hjørnet?

Jeg orker nesten ikke ta nen på å ha det slik som dette i en evighet. Jeg var visst veldig plaget når jeg var liten. Og var plaget leeeeeenge før jeg fikk min første tann 10 mnd. Så håper inderlig rødt kinn betyr snarlig tann frembrudd:D

kan ke svara deg dessverre, for begge ungane mine har ikke hatt noe problemer med tannfrembrudd.

håpe tanna komme sikkelig opp snart og hu ikke blir plaga så mye mer :)

Her var hu knall rød i kinna, halvtime seinere hadde tanna poppa ut. :)

I dag ser jeg i gen hvit prikk lengre og ikke røde kinn:( bare lureri!

Sniker. Fikk en gutt 19.september og venter og på tenner. Han er sikkelig sur om dagen og jeg skjønner liksom ikke hva det er, så lurer på om det er en tann på gang. Har ikke sett noe på gummene enda. Eller kan det være at de plutselig tar et hopp i utviklinga? Har lest at babyer kan bli urolige av det, og bemerket det når han var Ca 3 mnd gammel.

Sniker. Fikk en gutt 19.september og venter og på tenner. Han er sikkelig sur om dagen og jeg skjønner liksom ikke hva det er, så lurer på om det er en tann på gang. Har ikke sett noe på gummene enda. Eller kan det være at de plutselig tar et hopp i utviklinga? Har lest at babyer kan bli urolige av det, og bemerket det når han var Ca 3 mnd gammel.
Hun har siklet masse siden hun var 3 måneder. Men ikke noe andre symptomer før nå. Hun er sur som en sitron....og når hun da plutselig står opp2 timerfør hun pleier blir dagen veeeeeldig lang av og til:(

Hun har siklet masse siden hun var 3 måneder. Men ikke noe andre symptomer før nå. Hun er sur som en sitron....og når hun da plutselig står opp2 timerfør hun pleier blir dagen veeeeeldig lang av og til:(
Huff! Jeg føler med deg! Hvis jeg går med armene under brystet hans så sikler han så at jeg kan vaske gulvet med sokkene. Fysj!

Huff! Jeg føler med deg! Hvis jeg går med armene under brystet hans så sikler han så at jeg kan vaske gulvet med sokkene. Fysj!
Det hørtes kjent ut! Var dånn det begynte når hun startet å sikle:D

Og takk:) men hvert lille smil veiet jo opp for alt. Det er jo heldigvis fort glemt:)

Er sånn her også! Mer furt og våkner pluttselig mye tidligere. Venter også på tenner, men kjenner ikke noe når jeg sjekker gommene.

Her fikk jeg høre fra hun var 2 mnd gammel at hun kom til å få ei tann snart, for hun slevet som fy og beit i alt. Men hun fikk ikke før hun va nesten 5 mnd og da kom 2 på 2 daga. Men la egentlig ikke merke til nokke anna enn ho va litt grinete.
Kommer sikkert snart noe tenker jeg, her kom de ihvertfall veldig fort når de begynte å sprette opp.

Her fikk jeg høre fra hun var 2 mnd gammel at hun kom til å få ei tann snart, for hun slevet som fy og beit i alt. Men hun fikk ikke før hun va nesten 5 mnd og da kom 2 på 2 daga. Men la egentlig ikke merke til nokke anna enn ho va litt grinete.
Kommer sikkert snart noe tenker jeg, her kom de ihvertfall veldig fort når de begynte å sprette opp.
I dag var det plutselig en hjørnetann oppe som set ut som den har tenkt å poppe... Hun har i alle fall vært i bedre hunør i dag og sov til 04.30 i natt før hun våknet så hun må ha det bedre! Dår håpe de popper snarest! Vi reiser til London på torsdsg alle 3 og det hadde vært kjekt for både henne og oss om vi alle var i fodt hunør;)

Back
Topp