Tenner

L

Lykkesrus

Guest
Nå har vesla fått 2 tenner midt på underkjeven:p iallfall kommet 3-4mm frem.

Bra jeg har skumpinner liggende, hun har vært litt sutrete i dag...så da har de vært litt til hjelp:p

Har deres fått tenner enda?
 
Hehe.. har lenge sett at det har vært noe på vei.. men det har vel kanskje tatt 2mnd før det endelig kom til syne:p Så tar sin tid^^ Glad jeg ikke ammer nå, hun biter hardt på fingern min. hehe
 
Jeg håper og de kommer snart, jo fortere jo bedre. Bare få de ut. Hehe
Jeg finner ingen skumpinner i butikkene her i byen!:-/
 
Lisjeklompen har to tenner, dei kom vel opp når han var 5 mnd (om eg ikkje hugsa heilt feil :p ) han har aldri bite meg mens eg har amma han, men igår begynte han å bite, AU! ser ut som han syns det er forferdelig morsomt :p
 
Lisjeklompen har to tenner, dei kom vel opp når han var 5 mnd (om eg ikkje hugsa heilt feil :p ) han har aldri bite meg mens eg har amma han, men igår begynte han å bite, AU! ser ut som han syns det er forferdelig morsomt :p

Så tidlig han fikk det!:D Gøy å pine mammaen sin litt vettu!:p hehe..
 
Nå lurer jeg på om noe er på vei her.. Men hjørnetann nede! Trodde liksom de skulle komme i front først jeg men... Han har gnagd på den siden i flere måneder, men har ikke skjønt greia jeg :p Nå er det liksom mer klump der :) Så får se om det titter noe frem snart :)
 
Lillegutt har og noen klumper, så jeg sjekker hver dag etter tann. :) håper de kommer snart, er jo bedre nå enn senere for de små sin del.
 
Må si vi har vært litt dårlig på det enda:p får litt dårlig samvittighet merker jeg.. har liksom ikke tenkt på det helt! men kjøpte faktisk tannbørste og tannkrem i dag, så nå skal vi starte:)
 
Tannpussen går veldig bra, så lenge han har en leike i handa han kan leike med, om ikkje blir det til han tek tannkosten ;)
 
Her er det ingen tenner å pusse enda. Han har vært litt ekstra ivrig på å tygge på ting den siste uken, så kanskje det kommer en liten tannebisssnart :)
 
Her er det fortsatt ingen tenner, men hun er såpass sutrete for tiden at jeg håper de kommer snart. Hvordan går det med tannveksten hos dere?
 
Her har tuppen av den ene tanna kommet ut, rimelig skarpt.
Vi pusser den annen hver dag så langt, etter bading.
Venter på at den skal komme helt ut.
 
Nå pusser vi tannen om kvelden. Vi synger, og han ler. Snart kommer nummer 2.

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app
 
Her er det 3 tenner. og Tannpuss hver kveld før vi tar på pysj. Han ELSKER å pusse tenner!
 
Back
Topp