Tenner??

Kiwi78

Elsker forumet
Noen flere som begynner å få tenner alt????

Lille Viktor blir 3 mnd om ei uke, og for tida spiser han på alt han kommer over. Særlig populært er det å putte hele hånda inn i munnen og gnage på den. Og i dag så jeg jammen at han har to hvite flekker i nedmunnen. Kan det være to små tenner som er på vei opp alt??? Er ikke det fryktelig tidlig??? Og kan man fortsette å amme selv om babyen får tenner? Eller vil de bite da??

samme her,snakka med hs og det er helt normalt at så lille baby kan få tenner.Hånda hennes hele tida inn i munnen og masse sikkel og det er første tegn at tenner kommer.uff stakkars jenta mi begynt å gråte mye,det et sikkert veldig vondt[:(]

Kan tenner komme så tidlig??? Leah har hånde ofte i munn, og har vært nesten hysterisk til tider siste døgnet.. Men er sikkert noe jeg har spist, har jeg tenkt.. Nei, kan ikke være tenner.. høres sprøtt ut.. hmmm.. [:D]

Oj er det et tegn på tenner? Marcus har også hele hånden inni munnen hele tiden, og spiser på alt, og sikler masse. Spennende om det kommer tenner da!![:)]

Godt det ikke er bare her i gården det er tidlige tenner!!! Leset litt i div bøker i går, og der sto det at tenner kommer til svært ulike tider, men at det kan klø i gommene og være hvite prikker der både i uker og mnd før tennene bryter ut. Så vi får vel vente og se da!

Har det på samme måte her så vi får vente og se. Mine har tidligere fått tenner rundt 5 mnd og det er jo et par mnd igjen, men som flere sier her så kan det jo ta litt tid[:D]

Oj, oj! Ludvig har også begynt å "gnage" seg på neven igjen, gjorde det da han var nyfødt og sulten, men først nå han har begynt med det igjen... Huff, hadde håpet at han skulle være litt senere med de tennene sine da, litt mer som meg kanskje... (jeg fikk min første tann 2 uker etter at jeg lærte å gå... 13 mnd gammel.... [:D] Sein?? Jeg?? [;)])

det er fult mulig....mange er som sagt med noen tenner!!!Dennis gnager masse på hånden og sikla renner..Og mange har komentert at han er veldig hvit i overmunnen!!!kan fortenna komme først tro?Morro dette her!!!

Back
Topp