Tenner

Joda, har vært en lang natt for oss begge med vekking og lysing, men idag er han i full fart og klatrer overalt. Litt sår i leppen enda, naturlig nok, så brødmat var ikke noe særlig, halvfrossen smoothie derimot det gikk ned, så regner med det blir det til iallefall et måltid til i løpet av dagen.

Så bra at han er i form
ikke lært noe med andre ord. :p

Så bra at han er i form
ikke lært noe med andre ord. :p

Nei ikke sånn veldig hehe, litt engstelig for toseteren han sto ved i går eneste, så er vel bare å stålsette seg på at resten av husets møbler får kjørt seg før han han lært hehe.

To tenner nede å i går brøyt de to oppe gjennom så man kjenner de:)

Ser ut som det er på vei nede, men vet ikke. syns det har sett ut slik før og at alt forsvant. men det dukker opp kuler hele tia som forsvinner. Og ungen er pottesur og sikler masse

Uff, her er det nok enda en våkenatt i vente. Mini sovnet greit selv om han var rød og hoven nede i underkjeven. Nå skriker han og vil ikke sove, tydelig plaget. Han skriker aldri sånn som nå :( Håper bare de bryter gjennom i løpet av natten. Er ikke noe moro for noen dette :S

Han reiste seg oppetter sofaen, snudde seg halvveis, slapp taket og gikk på trynet så det sang. Leppa og nesa tok støyten. Blodspruten sto og han var helt slapp i 10-15 sekunder så jeg fikk fatt i eksen og vi heiv oss i blen å dro på legevakten, derfra ble vi skysset videre til observasjon, men fikk reiser hjem når de så han ble aktiv og spiste normalt.
Håper han nå har blitt skremt nok til å drøye litt med å slippe taket :p
Åneei :( Stakkar dere!
Godt å lese at det går bra nå :) Lille tøffingen som ble litt for tøff ;)

Måtte oppdatere; I går kveld fant jeg en liten glippe nede i munnen og der sa det klang :) Så nå er det en liten tannebissesprekk på vei opp :)

Måtte oppdatere; I går kveld fant jeg en liten glippe nede i munnen og der sa det klang :) Så nå er det en liten tannebissesprekk på vei opp :)
Woho! :D Endelig!

Back
Topp