Tenner

*Izzie*

Flørter med forumet
Har deres små fått mange tenner ennå?
Her er det bare komt en, nede, veldig til høyre. Trodde det var de fremste som kom først jeg.. Tror muligens det er en til i anmarsj, for hun har vært bra sutrete idag, å litt varm..

Her er de to nede kommet:) Er ingen regel på hvor de kommer først, men det er de to nede som er mest vanlig:)

Ingen tenner ennå. ;)

Tre tenner nede og en på vei igjennom oppe :)

hos min lille tulle er det alt kommet 8 stk!! det har vært noen uker med mye vondt i munnen for ho stakkars! alle 4 oppe kom på en gang!

Her kom det to stk i slutten av desember, to de foran nede... i dag poppa den tredje ut, foran oppe... veldig morsomt - første gang hadde hu ingen symptomer på at det var tenner på vei utenom sikling, mens nå er det masse bleier, sutring og ingen matlyst :(

Ingen tenner her heller :p Men ser ut som den ene fortanna nede er på vei ut nå :)

Ok. Ingen tannutbrudd ennå. Kan se at den kunne misforståes. :p

Én enslig tann nede foran :)

Ok. Ingen tannutbrudd ennå. Kan se at den kunne misforståes. :p
Hvis du trodde min ":p" betydde at jeg misforstod deg var det min heller misslykka måte å si "samne her" på;)

Hvis du trodde min ":p" betydde at jeg misforstod deg var det min heller misslykka måte å si "samne her" på;)

Ble usikker på både din og lillerypa sin
:p

Ha ha ha. Bra det er oppklart. Ingen tenner. :p

Jammen har ikke den ene tanna brutt såvidt gjennom i løpet av natta ;) Kjente at noe var på vei ut igår, prøvde å banke forsiktig med en skje, men ingen lyd, idag kunne jeg høre at den var der i tillegg til at jeg kjente det! :D

Jammen har ikke den ene tanna brutt såvidt gjennom i løpet av natta ;) Kjente at noe var på vei ut igår, prøvde å banke forsiktig med en skje, men ingen lyd, idag kunne jeg høre at den var der i tillegg til at jeg kjente det! :D
Oi. Grattis med første tanna. :D

Takk ;) Nå er det bare å vente på at den skal komme helt fram :P
De ser så søte og harry ut når de gliser med den enslige tanna :p I alle fall gjør snuppa mi det ;)

Back
Topp