Tenner

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Her har jenta seks tenner. De kom fortløpende, men resten lar vente på seg. Har mistanke om flere nå for hun er så vanskelig å få til å sove, samt tygger på alt igjen. Hvordan er det hos dere?
 
6 tenner her også. Fikk først 2 nede, så 3 mnd pause, så 4 oppe på en gang. Men så har det ikke skjedd noe mer på et par mnd igjen :)

Kommer vel ettehvert. Hun ahr blitt flink til å bruke tennene sine da, og tygger over maten med dem :)
 
Jenta vår har nettopp fått sin 8. tann. Hadde lenge to nede og 4 oppe, så kom den tredje nede og etter en måneds tid kom den 4. nede.

I dag (6.mars) fant jeg ut hvorfor det var så mye sikling om dagen.. Hun har fått to jeksler oppe uten at jeg har visst det. De stikker gjennom på begge sider, men det er ikke så lett å få se dem eller kjenne på dem da hun kniper igjen munnen.
 
Hun har lenge hatt seks tenner, men i går kom den sjuende :)
 
Han har 8 tenner. 2 nede 6 oppe :p fire fortenner og så et mellomrom for så jeksel på hver side. De kommer ikke i rekke følge her :)
 
syvende tann bryter gjennom straks! snart serveres biff til store OG små ;) hehe
 
stor gutten min har 12 tenner nå, hadde 10 da han ble 1år. 13 kg og 80 cm, han er litt av en god-plugg :)
 
Gromgutten min har hatt åtte tenner i laaang tid (vil mene å huske at de siste to kom ved 6 måneders alder) men nå er der to nye på vei opp som han plages av; er i litt dårlig humør og sover dårlig om natta stakkers :(
 
Nå er åttende på vei :)

Blir litt nysgjerrig, er de godempå å spise skorpe og kjøtt da de har flere tenner? Har liksom blitt hennes gyldne unnskyldning under alle måltider..
 
Litja mi fikk 6 tenner på 1 mnd rundt 1årsdagen. Fra de 2første begynte å stikke opp begynte hun å spise skorpe. Spiste faktisk heller skorpe enn det i midten. Snart 15 mndr nå, men fortsatt bare 6 tenner.
 
Back
Topp