Tenner!

• Trådstarter Trådstarter pusia666
  • Opprettet Opprettet
P

pusia666

Guest
Vi oppdaget første tann for to dager siden og i dag ser jeg jammen meg to tenner, og kjenner tydelig den tredje[:D] Jenta mi er jammen meg tilig ute i forhold til guttungen, han fikk første når han var 7 mnd[8D]

Flere med tenner??[:)]

Ja, det var tidlig [:D] Men spennende da [:D]

Førstemann var sikkert 9 mnd minst før tenner, så blir spennende å se når det skjer denne gang [:)]

ORIGINAL: KonTrolla

Førstemann var sikkert 9 mnd minst før tenner, så blir spennende å se når det skjer denne gang [:)]

Her var han 8,5 mnd før første tann kom, jeg var jo i ekstas selvsagt[8D]

Synes det er kjempe stas når det skjer noe nytt med de[:D] Å mammaer blir jo altid like glad hver gang det dukker opp en tann[:D]

ORIGINAL: *GuttogJente*

Synes det er kjempe stas når det skjer noe nytt med de[:D] Å mammaer blir jo altid like glad hver gang det dukker opp en tann[:D]

Spesielt om det går KNIRKEFRITT[:D]

her har det også kommet en tann , og en til på vei. er veldig gromt , men stakkars lille klør veldig.

Min har fått 2 flotte tenner[:D]

her venter jeg tenner når som helst. hu har klødd no forferdelig i snart 2 uker og vræla 1-2 timer hver dag fordi det har vært så vondt. virker som det kommer flere på en gang, 2 eller 4. venter spent hver dag og håper de kommer snart så hu slipper å ha det vondt så mye lenger.

Ikke noe tenner her enda.. Men ser de 2 fortenna nede ganske godt i tannkjøttet.. men ikke noen gjennombrudd enda da..
Storebror fikk dem da han var 8 mnd...

ja 2 her(første kom dagen før hun fyllte 4 mnd).. Storesøster var 6,5 mnd.

ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: KonTrolla

Her var han 8,5 mnd før første tann kom, jeg var jo i ekstas selvsagt[8D]

Mildt sagt [:D]

Back
Topp