Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Leste at noen trodde babyen skreik pga at de trodde det var noen tenner på gang. Følte det var tidlig når de bare er 3 mnd men jeg vet ikke så derfor spør jeg [:)]
Linus fikk tenner i august (8-9mnd) da poppet alle 4 fortennene ut i løpet av en natt, men vi merket ingenting på han.
på Viljar er det ikke antydning til noe tenner enda hvertfall.
Småen her i huset har begynt med tenner, og han er ikke 3måneder engang!!!
Jeg kan kjenne noe hardt når jeg smører med dentinox på gommene hans...
Synest det var litt VEL tidlig jeg da, så hadde ikke gjordt noe om han venta litt med tenner.
Men kan jo ta laaaang tid ennå før de bryter igjennom da, så håper virkelig ikke han blir så sur og grinete hele veien frem til de er ute [&:]
hos markus ser vi at det er tenner på gang. han har skikkerlig roser i skinna, hvit i gommen og sikler som en gris. ( samma tegna som både jeg og hans far hadde når vi var små)
Storesøster fikk de to fortennene nede rett før hun var 5 mnd. Hun begynte å sikle fra 3 mnd. Brukte aldri noe smurning på gommene på noen av tannfrembruddene (selv om det gjorde aldri så vondt... burde kanskje gjort det, jaja) Noen tenner gjorde dritvondt i mange måneder (husker 4 jeksler på 3 mnd med gru...og da var permisjonen slutt og vi skulle fungere på jobb/skole selv om vi var oppe med hylejenta hver natt i 3 mnd ZZzzz) mens andre var plutselig der.
Mini spiser febrilsk på hendene, men det har jeg inntrykk av at alle bebbiser gjør når de først har fått kontroll på de [:)]. Riskorn nede har hun hatt fra fødsel. Men hun har ikke begynt siklinga enda, så kanskje hun blir litt treigere med tenner enn storesøster.