Tenner.....

Eufemia

Glad i forumet
Noen av deres små som har fått tenner enda?? Hos Leon har det kommet opp (såvidt) 1 tann [:D] 4 1/2 mnd [:D]

Men som vi vet er det jo plagsomt og vondt når de får tenner... Noen som har erfaring med bruk av f.eks. Paracet mot tannsmerter? Dentinox er ikke veldig effektivt... [:'(]

vi har brukt paraet en kveld på tannsmerterter, og fungerte bra den kvelden for oss. Vil ikke anbefale hyppig bruk, men innimellom om det blir krise. Paracet er ikke veldig bra for leveren

Jeg vet... Er generelt skeptisk til bruk av medisiner og ihvertfall på så små... Men er derfor jeg spør om deres erfaringer ved bruk av Paracet. [:)]

dentinoxen funka ikke for storesøster her så jeg tok og smurte litt flytende paracet på slik som mann gjør med dentinoxen og det fungerte veldig bra her, gjør det samme på veslemor nå[:)] da slipper dem og få så my paracet[:)]

Oi.. Det var lurt [:D] Tusen takk for tipset [:D]

ORIGINAL: vynne86

Her har vi hatt noen harde netter og survete dager pga tenner [:o] begge nede har kommet frem. Har smurt på Dentinox, og han har fått panodil 2 netter. Kan være jeg har fått feilinfo, men fikk beskjed av legevakta om å heller bruke Panodil enn Paracet, siden Panodil er bedre for leveren og nyere forskning viser at Paracet er allergifremkallende.

Hørtes litt rart ut siden paracet og panodil inneholder samme virkestoff, dvs paracetamol... er jo paracetamol som er skadelig for levra..

Flytende paracet?

Back
Topp