Tenner!!!!?

Male

Flørter med forumet
Flere som er TANNLØSE ennå????

ja [:D]

jepp :P

Jeg har mange tenner  [8D], men lillegutt har ingen ennå.. ser ut som det kan være en på vei da..

Åja.. Ikke tegn til noe små tenner her... [8D]

ORIGINAL: IrenePirene

Jeg har mange tenner  [8D], men lillegutt har ingen ennå.. ser ut som det kan være en på vei da..

hihi :P

Ingen tenner enda, men lurer på om de ikke kommer snart. [:)]

her er det ingen tenner, på minstemann altså, og ikke ser det ut til å være noe på gang heller :-)
nyder det tannløse smilet en stund til, plutselig virker han så stor med masse tenner tenker jeg :-)

jepp en tannløs gutt her [:)]

Ingen tenner her i gården! Men om de ikke kommer snart begynner jeg å lure. For her har knyttneven nærmest grodd fast i munnen de siste 2 mnd!

hehe ja jeg også har masse tenner [;)] men lillegutt har fortsatt ingen...han klør og sogle en del da... kjenner noen hardt bak i jekslene... kan vel ikke få jekslene fyst...

Å jadda! Også jeg som trodde det kom tenner for flere måneder siden, Dentinox hjalp i alle fall [:D][8D]
Sikler, biter og virker som han plages endel med kløe, men det kommer ingen tenner.. Har det ikke travelt, men nå er det i alle fall bare for dem å komme opp - for nå spiser vi ikke om natta mer [:)]

Har siklet, tygget osv siden han var 6 uker her da.. Så jeg har venta LENGE for å si det slik. Ser ut til at det er ene hjørnetanna nede som kommer først..

ORIGINAL: ariana1983

Å jadda! Også jeg som trodde det kom tenner for flere måneder siden, Dentinox hjalp i alle fall [:D][8D]
Sikler, biter og virker som han plages endel med kløe, men det kommer ingen tenner.. Har det ikke travelt, men nå er det i alle fall bare for dem å komme opp - for nå spiser vi ikke om natta mer [:)]

Samma her!! Har klødd ein evighet, men fremdeles ingenting..
E han lik mora, så ska første tanna komme om cirka 14 daga. Håpa det! Så han slepp å klø såååå innmaaariiiiiiii!!

ORIGINAL: vesla87

Åja.. Ikke tegn til noe små tenner her... [8D]

første tann brøt gjennom på fredag.

Back
Topp