Tenner!!

Angelica89

Elsker forumet
Noen som har babyer som klør kjempemasse i munnen??
Mye grining her om dagen, noen tips?
Har sånn bitering og han biter sikkelig i den! Så jeg er helt sikker på at det er det som er på vei..

Dentinox hjelper mot kløende gommer :) får kjøpt på apoteket.. bitteliten brun glassflaske... ellers kan det hjelpe med sånn bitering med vann inni, som man fryser ned... lindrer litt når det er kaldt :) Lykke til ;)

ORIGINAL: Lussa88

Dentinox hjelper mot kløende gommer :) får kjøpt på apoteket.. bitteliten brun glassflaske... ellers kan det hjelpe med sånn bitering med vann inni, som man fryser ned... lindrer litt når det er kaldt :) Lykke til ;)

sign, skulle jeg også si[8D]

et gammelt kjerringråd er å ta litt cognac på fingeren og smøre på gummene, siden det bedøver, men det ville kanskje ikke blitt anbefalt mer[:D]

ORIGINAL: carinasverden

et gammelt kjerringråd er å ta litt cognac på fingeren og smøre på gummene, siden det bedøver, men det ville kanskje ikke blitt anbefalt mer[:D]

Blir vel omtrent same effekt som med dentinox...for er alkohol i den og [;)]

Ja her skal jeg på apoteket og hente Dentinox i morgen.. Stakkaren klør veldig i munnen og sugler, så noe er nok på gang, men satser på at det drøyer en stund til... Er litt vel tidlig føler jeg

tuppa mi gjør og det er så sinna for tiden og har hele hånda inni munnen hele tia .
hun er litt over 3 mnd så da tenker jeg at det er gommene hos henne og som klør.
ikke nok med at kolikken er bedre så begynner d noen annet :/ slitsomt

Back
Topp