Tenner

aska83

Forelsket i forumet
Er det mange små her som har fått andre tenner enn dei to nede ? I dag oppdaga eg ein kvit "klump" ganske høgt oppe på tannkjøttet i overmunnen. Den er hard, men ikke spiss som enn tann. Kan det vere hjørnetanna oppe som kjem eller kan det vere noko anna? Når er det vanlig å få hjørnetenner?

Aksel har en slik klump nede til venstre.
Ellers er det bare de 2 fortennene nede som er kommet frem.

Ingen tenner ennå her, men det kommer vel snart regner jeg med![8D]

Aksel har fått tre tenner nede.[:)] Hvem som kommer først og slikt er jo bare "snittet". Alt slikt er individuelt. De skal jo egentlig få de to nede og de to oppe først, så de ved siden av, men de kommer nok ikke alltid i den rekkefølgen. Ikke her ihvertfall[:D] Både niesa mi og ungen til venninna mi fikk først to nede, så hjørnetennene oppe. Så når de klapper sammen tennene har de 4 tenner på rad [:D]

Åkey, blir spennande å sjå om det dukkar opp ei tann då. Oppdaga det selfølgelig rett etter eg var komt heim fra 6 mnd kontroll..

Eskil har to tenner nede, men er på tur en fortann oppe til høyre. Dessuten har jeg kjent at den hjørnetanna nede til venstre kanskje er på tur opp, men trenger ikke å være det - kjennes bare sånn ut...

Her er det fortsatt bare 2 tenner nede[:D]

Casper er tannløs, kommer nok om ikke så lenge...[:D]

Back
Topp