Tenner ! :S

Karnil90

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Då er første tannen nede igjennom og nr.2 godt på vei :S han blir 5 mnd i morgen. :)
joho.. Kjenner den første allerede ved amming :p

Noen flere som har noen på vei? :)
 
Vi har ingen tenner på vei enda, og han er fem måneder den 1.november. Vi ammer ikke heller, så det gjør ingenting om de kommer snart. :)
 
Her har det vært sikling og biting i snart to uker, må være noe på gang :p Hun er litt over 5mnd.
 
Har siklet og survet i flere uker, men ikke tegn til noen tenner. Er 5,5 mnd. Av erfaring vet jeg at dette kan vare lenge før tennene kommer:) men søsknene var 6 og 3 mnd når tennene kom, så håper/tror de kommer igjennom snart;)
 
Han fikk den første tannen 3 dager før han var 4 mnd, tann nr 2 kom 8 dager senere:) Nå er han snart 5 mnd, og vi ser godt tennene når han smiler eller griner;) Ammer med skjold, så jeg kjenner det ikke så godt under amming, men han har bitt hardt 2 ganger, og da har jeg vært glad for at skjoldet var på:p
 
Største fikk tenner først 8 mnd mellomste husker jeg ikke.. Men tror de er et stykke unna enda ;) sikler mye og gnager endel. Men det kan jo vare lenge
 
Han fikk den første tannen 3 dager før han var 4 mnd, tann nr 2 kom 8 dager senere:) Nå er han snart 5 mnd, og vi ser godt tennene når han smiler eller griner;) Ammer med skjold, så jeg kjenner det ikke så godt under amming, men han har bitt hardt 2 ganger, og da har jeg vært glad for at skjoldet var på:p

Ååe! De er så søt når de smiler med de små tannebussene sine :) gleder meg til de vises her også :D
 
Her er tennene på vei opp. Like før de bryter gjennom. Gleder meg for han klør og har vondt så ikke mye søvn om dagen.
 
Back
Topp