Tenner på gang

Noen med erfaring med salve som man smører gommene med for å lindre smertene i munnen?

Noen med erfaring med salve som man smører gommene med for å lindre smertene i munnen?

Har prøvd dentinox, men den funket ikke også hørte jeg at den ikke er bra å bruke :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Har prøvd dentinox, men den funket ikke også hørte jeg at den ikke er bra å bruke :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Takk for tips, fint å få litt råd.
Kan jeg spørre hvorfor den ikke er bra å bruke?

Hun har ikke begynt å sutre enda heldigvis, men virker som det er ubehagelig for henne, derfor jeg ville sjekke ut med dere ang dette produktet:)

Hun har ikke begynt å sutre enda heldigvis, men virker som det er ubehagelig for henne, derfor jeg ville sjekke ut med dere ang dette produktet:)

Du, det vet jeg ikke :/ Fikk bare streng beskjed av kusina mi at den ikke var bra å bruke! :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vanligst at de to fortennene nede kommer først. Før alle 4 oppe kommer.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Begynte å skimte tenner i forrige uke, da var lillegutt 10 uker gammel.
Begge fortennene nede samt høyre hjørnetann,både oppe og nede.

Sent from my iPhone using BV Forum

Dentinox har i noen tilfeller bedøvet svelget/lunger slik at det har oppstått kvelningsfare. Derfor anbefales ikke dette legemiddelet på apoteket lenger.

Her har jeg brukt en sutteklut med kaldt,kokt vann på som jeg gnur litt med fingeren.
:)

Dentinox har i noen tilfeller bedøvet svelget/lunger slik at det har oppstått kvelningsfare. Derfor anbefales ikke dette legemiddelet på apoteket lenger.

Her har jeg brukt en sutteklut med kaldt,kokt vann på som jeg gnur litt med fingeren.
:)

Dette var helt nytt for meg.
Takk for info , da blir det å holde seg unna dette produktet.

Back
Topp