Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen med erfaring med salve som man smører gommene med for å lindre smertene i munnen?
Takk for tips, fint å få litt råd.Har prøvd dentinox, men den funket ikke også hørte jeg at den ikke er bra å bruke :/
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Takk for tips, fint å få litt råd.
Kan jeg spørre hvorfor den ikke er bra å bruke?
Hun har ikke begynt å sutre enda heldigvis, men virker som det er ubehagelig for henne, derfor jeg ville sjekke ut med dere ang dette produktet
Hvor ser du de? Her kjenner j noen små spisser på nedsidene bak i munnen...vet ikke hvilke tenner som er vanli kommer først j?Har begynt å skimte tenner i dag
Stakkars baby som klør så fælt...
Dentinox har i noen tilfeller bedøvet svelget/lunger slik at det har oppstått kvelningsfare. Derfor anbefales ikke dette legemiddelet på apoteket lenger.Takk for tips, fint å få litt råd.
Kan jeg spørre hvorfor den ikke er bra å bruke?
Hun har ikke begynt å sutre enda heldigvis, men virker som det er ubehagelig for henne, derfor jeg ville sjekke ut med dere ang dette produktet
Dette var helt nytt for meg.Dentinox har i noen tilfeller bedøvet svelget/lunger slik at det har oppstått kvelningsfare. Derfor anbefales ikke dette legemiddelet på apoteket lenger.
Her har jeg brukt en sutteklut med kaldt,kokt vann på som jeg gnur litt med fingeren.
Sent from my iPhone using BV Forum