Tenner på gang

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Dere som har barn fra før, når begynte barnet med å få tenner? Her har lillemann allerede begynt, og han var 14 uker i går :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Starta såvidt her og, 10 uker. Stapper nesten hele knyttneven i munnen og sikler mye, kjenner han gnager litt mer på puppen og, auuuu !!!

Var vel 8,5 mnd når hun fikk sin første tann :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Starta såvidt her og, 10 uker. Stapper nesten hele knyttneven i munnen og sikler mye, kjenner han gnager litt mer på puppen og, auuuu !!!

Ja henda er mye inne i munn her også, og sikla renner :P Prøvde dentinox i stad fordi da bare gråt han stakkars, men det funka ikke :( Så prøvde med bittelitt pinex, og takk gud så funka det :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Storebror fikk de to første når han var 12 uker.

Her er han 11 veker og slever/spiser hendene sine, så trur de er på gang her også;)

Måååå det beyt tenner? Hjelpes! Ser jo ut som om snella holder på å svelge armen sin. Og hun sikkler. Trodde det var fordi hun oppdaget hånden eller viser at hun er sulten. Kan kanskje stemme? Hun er jo ganske grinete om dagen også. Trodde det var fordi det er så varmt... Men jeg har nada erfaring altså! 12 uker. Jeg kan ikke se noe tannete da. Hva tror dere?

Hs sa til meg at det var vanlig at de begynner å sikle mer og putte hendene i munnen rundt 3 mnds alderene. Det trengte ikke bety tenner, men de har oppdaget hendene sine, og vil smake på dem, som igjen fører til at spytteproduksjonen går opp.

Guttene mine holdt på sånn i flere mnd før noen tenner viste seg...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hs sa til meg at det var vanlig at de begynner å sikle mer og putte hendene i munnen rundt 3 mnds alderene. Det trengte ikke bety tenner, men de har oppdaget hendene sine, og vil smake på dem, som igjen fører til at spytteproduksjonen går opp.

samme her...

Her har lillemann fått flere kuler i gummene som tyder på at det er tenner på gang hvert fall :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Her har lillemann fått flere kuler i gummene som tyder på at det er tenner på gang hvert fall :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ja da kan det tyde på det. Her håper jeg tenner ikke kommer enda.. Brødrene fikk tenner når de var rundt 7 mnd..

Ja da kan det tyde på det. Her håper jeg tenner ikke kommer enda.. Brødrene fikk tenner når de var rundt 7 mnd..

Ja hadde jo vært greit å vente hvert fall til høsten, for lillemann er jo så varm i seg selv så han er jo helt utslitt om dagen stakkars... Så da blir han ekstra sutrete når han da heller ikke får sove fordi det gjør vondt i munnen :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ingen tenner i sikte her- men hendene i munnen mye. Virker som hun har oppdaget de og vil utforske de :)

Har også begynt å oppdage tærne sine, ganske morsomt :)

Back
Topp