tenner og MME

mammamø!

Forelsket i forumet
det er jo slik at de små ikke skal gi MME etter tannpuss på kvelden pga slitasje på tennene.
Mina har akkurat fått sine to første tenner nede og ho pleier alltid få ei flaske i senga før ho sovner. Dere som er i samme situasjon, fortsetter dere å gi flaske eller avvender dere di små med å få flaska før de sovner?

Her tror jeg det blir ett regnt H...... om vi prøver oss på å slutte med flaske, men det er kanskje bare en kamp vi må ta[&:]

L får flaske etter tannpuss han også, men vi pusser godt både morgen og kveld så håper at det går greit[:)] Vi kommer ivertfall ikke til å avvenne med flasken helt enda..

ORIGINAL: vannmann_81

vi  gjør:

a) gir en flaske i sengen hans, og har klar tannkost med tannkrem og pusser rett etter han er ferdig, ellers
som oftest: b) koser i armkrok på gjesterommet mens han får flaske, og pusser på vei inn til sengen hans

Gikk helt fint å begynne med tannpussen rett etter flasken.

jeg tenkte faktisk på å gjøre det idag men så slo jeg tanken fra meg men da skal jeg søren meg prøve det imorra[:D]

ORIGINAL: nina 87

L får flaske etter tannpuss han også, men vi pusser godt både morgen og kveld så håper at det går greit[:)] Vi kommer ivertfall ikke til å avvenne med flasken helt enda..

nei jeg vil heller ikke avvende med flaska helt ennå. ho vil bare ha melk rett før legging både på dagen og kvelden så da syntes jeg ho skal få den melka og hvertfall de dagene ho bare spiser litt grøt til kveldsmat men det er heldigvis ikke ¨så altfor ofte.

vi gir først flasken også pusser vi tennene sammen! jeg må nemlig pusse de sammen med han ellers vil han ikke[:-] han pusser mine og jeg hans[:D]

Back
Topp